اجرای رزمایش های چند بعدی توسط سپاه ناحیه همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای رزمایش چند بعدی فرهنگی، هنری جهادی، بصیرتی به مناسبت روز پاسدار توسط پاسداران سپاه ناحیه همدان خبر داد.
تصویر اجرای رزمایش های چند بعدی توسط سپاه ناحیه همدان

به گزارش سایت خبری پرسون، سید جواد حسینی اظهار داشت: از بدو تاسیس نهاد انقلابی سپاه، پاسداران شاغل در آن نشان داده اند تک‌بعدی نبوده و در هر جایی که انقلاب اسلامی و مستضعفان جهان نیاز به کمک داشته باشند، بدون هیچ چشم داشتی در آنجا حضور یافته اند، نمونه‌های آن را نیز می توان در ماجرای سیل، زلزله، داعش و همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا مشاهده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: پاسداران انقلاب اسلامی، فلسفه و رسالتی متفاوت از سایر نیروهای مسلح کشور دارند و همانطور که در اطلاعیه شورای انقلاب در دوم اردیبهشت سال ۵۸ بیان شده، رسالت پیشبرد امر عظیم انقلاب اسلامی و پاسداری از آن بر عهده پاسداران می باشد.

وی افزود افتخار بزرگ دیگری که نصیب ما پاسداران شده این است که روز پاسدار مصادف گشته با سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و باید این افتخار را ارج نهیم.

حسینی بیان کرد سپاه ناحیه همدان در نظر دارد در این روز بزرگ، خدماتی را در قالب رزمایش چندگانه فرهنگی، هنری، بصیرتی و جهادی به مردم عزیزمان ارائه دهد.

وی اولین رزمایش را، رزمایش خدمات رسانی به نیازمندان و مردم کم‌برخوردار حاشیه شهر دانست و افزود: در این طرح توزیع بسته های معیشتی، ویزیت رایگان، اجرای برنامه های عمرانی و فرهنگی را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان رزمایش بعدی را رزمایش جهاد تبیین بیان کرده و گفت: در این طرح در کلیه مساجد حداقل یک نشست بصیرتی سیاسی باهدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و امید آفرینی اجرا شده و همچنین طرح دیگری در همین راستا باعنوان رزمایش طرح ثامن در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

حسینی رزمایش دیگر را رزمایش کمک به هوای پاک دانسته و گفت در این زمینه نیز با همکاری منابع طبیعی و شهرداری همدان در سطح شهر اقدام به کاشت نهال های مثمر و غیرمثمر خواهد شد‌.

وی از دیگر برنامه ها نیز حضور در نماز جمعه، برگزاری میز خدمت در آن محل و حضور در بیمارستان، کمک به کادر درمان و ... عنوان کرد.

387351