همدان

منتخب مردم همدان در شورای ششم:

به شدت از عملکرد مدیریت شهری دفاع می کنم

منتخب مردم در شورای ششم شهر همدان با تاکید بر اینکه به شدت از عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم دفاع می کنم، گفت: به عملکرد مدیریت شهری براساس شرایط موجود نمره قبولی بالای (هفده) می دهم.
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان:

به گردشگری به عنوان صنعت ضروری باید نگاه شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه به گردشگری متاسفانه هنوز به عنوان کالای لوکس نگاه می شود گفت: باید به گردشگری به عنوان صنعت ضروری در همدان نگاه شود.
رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره مهارتی آموزش روابط عمومی برای نخستین بار

رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات استان اصفهان گفت: دوره مهارتی آموزش روابط عمومی به مدت ۹ ماه تا یکسال برای نخستین بار برای علاقه مندان در اصفهان برگزار می شود.
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باعث آغاز مذاکرات متوقف شده هسته‌ای شد و دست دولت را در مذاکرات پر کرد گفت: اعتراف روحانی به عدم تاثیر 86 درصدی تحریم‌ها بر مشکلات، نشانه سوءتدبیر در دولت اوست.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان مطرح کرد:

کمبود۹۰ مگاوات برق در استان

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان از کمبود ۹۰ مگاوات برق در استان خبر داد و گفت: با ۱۰ درصد صرفه جویی هم استانی ها می توان کمبود برق را در استان حل کرد.


برای توسعه ورزش باید منابع انسانی را شناسایی و با مدیریتی خوب زمینه جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی را برای گسترش ورزش استان همدان فراهم کنیم و در این برنامه ریزی ها دو مقوله (تشویق و تجلیل ) و (اسپانسر گیری) را بگنجانیم.
نهاوند ایستگاه دوم سفر‌های شهرستانی حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بود که در این سفر در راستای بررسی و حل مشکلات کشتی نهاوند با اهالی گوش‌شکسته این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد.
معاون توسعه منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

۱۸۰ میلیارد تومان هزینه خرید دستگاه های مرکز جامع سرطان

معاون توسعه منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی همدان از هزینه و خرید ۱۸۰ میلیارد تومان تجهیزات و دستگاه های مرکز جامع سرطان همدان خبر داد و گفت: فاز نخست این مرکز آماده بهره برداری است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد:

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت ۷ روز برای بازدید علاقه مندان بازگشایی شده است.