آمادگی کامل شهرداری همدان برای عملیات برفروبی

شهردار همدان از آمادگی کامل تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری برای عملیات زمستانی خبر داد.
تصویر آمادگی کامل شهرداری همدان برای عملیات برفروبی

به گزارش سایت خبری پرسون، سید مسعود حسینی شهردار همدان امروز در حاشیه بازدید از مانور عملیات زمستانی در بلوار ارم اظهار کرد: همه ساله در آبان ماه با تشکیل ستاد عملیات زمستانی برنامه‌ریزی‌های لازم برای آماده سازی کارکنان، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری برای عملیات زمستانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تعداد ماشین آلات و نیروی انسانی شهرداری افزود: ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات شامل گریدر، لودر، بابکت، کامیون و نمک‌پاش که به فراخور میزان بارش مورد استفاده قرار می‌گیرد و ۷۰۰ نفر نیروی انسانی در این عملیات شرکت خواهند داشت.

حسین مردانی معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز در این مانور گفت : هدف از برگزاری مانور، اطمینان کامل شهروندان از آمادگی مجموعه شهرداری برای عملیات زمستانی و مقابله با سیلاب های احتمالی است و امروز تردد ماشین آلات برای آشنایی با مسیرها و کسب آمادگی برای اجرای برفروبی تمرین خواهد شد.
مرتضی رضایی مدیر خدمات شهری شهرداری همدان هم با تأکید بر لزوم همراهی شهروندان در تسریع برف‌روبی بیان کرد: شهروندان با عدم پارک خودرو در زمان بارش، استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و همراه داشتن زنجیر چرخ و لاستیک مناسب، مدیریت شهری را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

لازم به ذکر است در این مانور اعضای شورای اسلامی شهر همدان، مدیران شهری و مسئولان نواحی چهارگانه حضور داشتند.

370418