همدان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد:

حمل بیش از ۴ میلیون تن کالا به مناطق مختلف کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از جابجایی بیش از ۴ میلیون تن کالا از این استان به مناطق مختلف کشور خبر داد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر:

واکسیناسیون به بیش از ۵۵ هزار دوز رسیده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: تاکنون واکسیناسیون گروه های هدف در شهرستان به بیش از ۵۵ هزار دوز رسیده است.
همزمان با روز خبرنگار از ۵ طرح و پروژه مدرسه سازی در همدان با حضور خبرنگاران و مدیران اداره نوسازی مدارس استان همدان بازدید شد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان:

انجام ۳۳ درصد مدرسه سازی با مشارکت خیرین مدرسه ساز

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان از انجام ۳۳ درصد مدرسه سازی با مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان خبر داد و گفت: استان همدان جزو ۶ استان برتر کشور در مدرسه سازی توسط خیرین است.

حمام محله کبابیان که از مهم ترین محلات قدیم شهر همدان است پس از 4 سال تلاش به صورت فاخری مرمت شده و به زودی با تبدیل به رستوران سنتی پذیرای گردشگران خواهد بود.


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

پیشرفت ۵۰ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۵۰ درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر خبر داد.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی همدان گفت: ۳۱ درصد از بیماران کرونایی در کل کشور در بیمارستان های آتیه پذیرش می شوند و در هر پیک دو سوم ظرفیت بیمارستان مختص بیماران کرونایی است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مطرح کرد؛

افزایش ۵۸ درصدی کرونا در همدان

معاون درمان انشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش ۵۸ درصدی ابتلای کرونا نسبت به ماه گذشته خبر داد و گفت: در محوطه بیمارستان شهید بهشتی بیمارستان سیار مستقر می شود.
در یک برنامه ویدئوکنفرانسی، با حضور استاندار همدان، علاوه بر حمام کبابیان همدان، ۵۷ پروژه‌ حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در حوزه مرمت، فروشگاه‌ها و کارگا‌های صنایع‌دستی و زیرساختی با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

اجرای کلکتور اصلی فاضلاب شهر فامنین تا پایان سال جاری

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای شبکه اصلی فاضلاب شهر فامنین و اتصال به خط انتقال این شهر تا پایان سال جاری خبر داد.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: هیچ نهادی از بیرون دخالتی در کاندید شدن شهردار برای شورای شهر نداشته است، مشورت شده اما انتخاب بر اساس استقلال رای بوده است.
فرمانده سپاه شهرستان کبودرآهنگ خبر داد:

توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم در روستاها

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از توزیع ۲۰ هزار پرس گرم در روستاهای شهرستان کبودر آهنگ به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.
مدیر کل منابع طبیعی استان همدان:

ملایر پیشرو در تولید نهال و توسعه جنگل کاری



مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از تولید سالانه دو میلیون و200هزار اصله نهال درنهالستان قدس شهرستان ملایر خبر داد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

همدان، رتبه نخست کشور در تولید گیاه گلرنگ

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان همدان از آغاز برداشت گیاه گلرنگ در مزارع زیرکشت شهرستان کبوداهنگ خبر داد و گفت: استان همدان رتبه نخست کشور را در تولید گیاه گلرنگ در کشور دارد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست همدان خبر داد:

برگزاری اختتامیه جشنواره نقاشی "مهربان با طبیعت"


مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان از برگزاری جشنواره نقاشی ۲۰ در ۲۰ با عنوان "مهربان با طبیعت" و با موضوع "محیط زیست، طبیعت و محیط‌بان" خبر داد و گفت: ۱۵۰ اثر از ۱۲ استان تاکنون به دبیرخانه رسیده است.