آکادمی سپاهان و یاران کورش فینالیست جام شهدای رسانه استان شدند

شهریار شمس رئیس هیات فوتبال نهاوند گفت: دومین دوره مسابقات فوتبال نوجوانان جام شهدای رسانه نهاوند با شرکت تیم های کمیته استعداد یابی سپاهان عقاب نهاوند شهیدنادری نهاوند و یاران کورش نهاوند به مدت دو روز در ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند آغاز شد
تصویر آکادمی سپاهان و یاران کورش فینالیست جام شهدای رسانه استان شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، شهریار شمس رئیس هیات فوتبال نهاوند گفت: دومین دوره مسابقات فوتبال نوجوانان جام شهدای رسانه نهاوند با شرکت تیم های کمیته استعداد یابی سپاهان عقاب نهاوند شهیدنادری نهاوند و یاران کورش نهاوند به مدت دو روز در ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند آغاز شد.

او افزود: پس از مراسم افتتاحیه و ادای احترام تیم ها به دو شهید رسانه و ورزش نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری در بازی نخست تیم فوتبال نوجوانان اکادمی سپاهان ۲بر ۱تیم نوجوانان شهید الله مراد نادری را برد و در بازی دوم تیم یاران کورش با نتیجه پر گل ۳بر صفر عقاب نهاوند را شکست داد.

شمس بیان کرد: به این ترتیب امروز تیم های یاران کورش و آکادمی سپاهان دیدار فینال و تیم های شهید نادری و عقاب دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

او گفت:هدف از برگزاری این مسابقات معرفی شهدای رسانه و ورزش به نوجوانان و نسل جدید است تا بهتر با الگوهای اخلاقی آنها آشنا شوند.

رئیس هیات فوتبال نهاوند اظهار داشت: این مسابقات به مدت دو روز با بازی تیم های نوجوانان اکادمی سپاهان و نوجوانان شهید الله مرادنادری و عقاب و یاران کورش از بعد از ظهر جمعه آغاز و بعدر از ظهر امروز به پایان می رسد.

او افزود: گروه رسانه ای روزنامه سپهر غرب به نمایندگی از رسانه و نشریه فریاد نهاوند به نمایندگی از رسانه های شهرستان از دو خانواده شهید رسانه و ورزش تجلیل می کند.

لازم به یاد اوری است مسابقات دو ومیدانی هم در ۴ رده سنی آقایان و بانوان نوجوان از امروز با حصور همه شهرستانهای استان همدان در مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان برگزار می شود.

372700