بیش از ۱۴۰۰ انشعاب غیرمجاز در همدان شناسایی شد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بازرسی سه هزار و ۹۱۸ کیلومتر به منظور شناسایی و رفع نشت مرئی شیرآلات و لوله‌های شبکه توزیع خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۴۴۳ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی شد که از این تعداد ۴۴۲ انشعاب تبدیل به مجاز و ۸۲۶ رشته انشعاب به طور کامل قطع شد.
تصویر بیش از ۱۴۰۰ انشعاب غیرمجاز در همدان شناسایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان همدان، حمیدرضا نیکداد معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری ۱۹۳ کیلومتر نشت‌یابی نشت‌های نامرئی در شبکه توزیع به همراه رفع ۶.۶ لیتر بر ثانیه رفع نشت پس از نشت‌یابی در شبکه توزیع انجام شد.

وی با بیان اینکه پنج هزار و ۵۹۰ رشته نشت‌یابی نشت‌های نامرئی در انشعابات نیز عملیاتی شد عنوان کرد: رفع ۰.۸۲ لیتر بر ثانیه نشت پس از نشت‌یابی در انشعابات نیز توسط همکاران عملیاتی شد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از رفع ۴۲ باب نشت‌یابی مخازن شامل نشت مرئی و نامرئی خبر داد و گفت: ۱۷.۸۶ کیلومتر بازسازی و نوسازی لوله‌های فرسوده و قدیمی در شبکه توزیع نیز به سرانجام رسید.

وی با اشاره به توسعه بیش از ۲۷ کیلومتر شبکه توزیع عنوان کرد: اصلاح و بازسازی ۶۳۶ رشته انشعاب انجام شد ضمن اینکه در استاندارد‌سازی نیز یک‌هزار و ۶۹ رشته انشعاب فرسوده تعویض و استانداردسازی شد.

نیکداد در خصوص رفع خرابی‌ها و اتفاقات خطوط انتقال نیز خاطرنشان کرد: ۷۷۰ مورد اتفاقات خطوط انتقال و خرابی به کمک همکاران عملیاتی و رفع شد.

وی از بازرسی سه هزار و ۹۱۸ کیلومتر به منظور شناسایی و رفع نشت مرئی شیرآلات و لوله‌های شبکه توزیع خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۴۴۳ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی شد که از این تعداد ۴۴۲ انشعاب تبدیل به مجاز و ۸۲۶ رشته انشعاب به طور کامل قطع شد.

معاون شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان به تعویض پنج هزار و ۷۶۶ دستگاه کنتور معیوب اشاره کرد و گفت: شناسایی و مرئی‌سازی ۱۶۷ دستگاه شیرآلات شبکه ضمن پیمایش و بررسی کنتور ۹ هزار و ۷۶۲ مشترک عملیاتی شد.

منبع: فارس

367343