نهاوند قهرمان دوومیدانی جام شهدای رسانه استان همدان شد

مسئول بسیج رسانه و برگزاری دومین دوره مسابقات دو و میدانی و فوتبال جام شهدای رسانه استان همدان در نهاوند گفت: مسابقات دو ومیدانی در ۴ رده آقایان و بانوان و با شرکت ۱۰۰دونده از شهرستان‌های استان همدان در استادیوم علیمرادیان نهاوند برگزار شد.
تصویر نهاوند قهرمان دوومیدانی جام شهدای رسانه استان همدان شد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: در هر دو رده تیمی آقایان به ترتیب شهرستان نهاوند، همدان و کبودر آهنگ اول تا سوم شدند. در دو ۴۰۰متر آقایان محمد سلگی از نهاوند امیرحسین ملامیر از همدان و محمد صالح معصومی از کبودرآهنگ به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: در دو ۱۵۰۰متر آقایان مهدی خزایی از نهاوند متین شهبازی از نهاوند امیر حسین ملامیر از همدان اول تا سوم شدند.

او افزود: در رده بانوان به ترتیب تیم های بانوان نهاوند، فیروزان و گیان اول تا سوم شدند در دو۱۰۰متر انفرادی بانوان دنیا کیانی از گیان، ساناز درویشی از نهاوند دنیا بابایی از نهاوند اول تا سوم شدند.

سهرابی گفت: در دو ۴۰۰متر انفرادی ستایش قپانوری از نهاوند معصوم خزایی از فیروزان، فاطمه خزایی از فیروزان اول تا سوم شدند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: در پیان مسابقات دو و میدانی به احترام شهید مدافع وطن یک دقیقه سکوت انجام شد و از خانواده شهید رضا سوری تقدیر شد.

372914