۲۴ پروژه ساختمان‌ دولتی سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی این استان با اعتباری افزون‌بر ۲۳۲ میلیارد تومان بوسیله این اداره کل در حال ساخت و ساز است.
تصویر ۲۴ پروژه ساختمان‌ دولتی سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، عطاءاله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستانروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: این پروژه‌ها از ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

وی ادامه داد: تکمیل اسکلت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی زابل، ساختمان فرمانداری های نیمروز، هامون، تفتان و گلشن و همچنین مصلی شهر زاهدان از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام‌ این اداره محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ساخت فاز نخست ساختمان مصلی شهرستان نیمروز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های مهرستان، سیب و سوران و هامون و مجتمع فرهنگی هنری شهرستان‌های هیرمند و زاهدان و همچنین احداث ۲ باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه‌های مهم در دست ساخت این اداره برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: زیربنای ۲۴ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در دست ساخت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ۹۳ هزار و ۵۲۱ متر مربع است.

اکبری پروژه‌های نیمه تمام را چالش جدی در حوزه عمرانی عنوان کرد و افزود: بسیاری از پروژه‌های مذکور سال‌ها از عملیات ساخت آن‌ها گذشته بود که با همت جهادی همکاران ما در مجموعه مهندسی و ساخت در ۲ سال اخیر در حال سیر مراحل نهایی و تکمیل شدن هستند.
وی خاطر نشان کرد: با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل کرد و برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز تحویل حوزه های مربوطه داد.

منبع: ایرنا

335318