کشف 200 تن شیرخشک قاچاق در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف 200 تن شیرخشک قاچاق در محور میرجاوه به سرباز این استان خبر داد.
تصویر کشف 200 تن شیرخشک قاچاق در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: ماموران وزارت اطلاعات شهرستان ایرانشهر طی اخبار دریافتی مبنی بر عبور یک محموله بزرگ از شیر خشک قاچاق به آدرس اعلامی اعزام که پس از استقرار در محل محور میرجاوه به سرباز هشت دستگاه تریلی را متوقف کردند.

وی گفت: در همین راستا در بازرسی به عمل آمده از خودروها مقدار چشمگیری شیرخشک قاچاق جمعا حدود ۲۰۰ هزار کیلوگرم (۲۰۰تن) کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان یک شبکه سازمان‌یافته قاچاق شیر خشک شناسایی و اعضای این شبکه به همراه پرونده‌های متشکله جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ایرانشهر معرفی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: رییس شعبه صالح به پرونده پس از بررسی‌های لازم و بازجویی‌های به عمل آمده تخلف قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز متهمان را علاوه بر ضبط شیرخشک‌های کشف شده به نفع دولت جمعا به میزان ۵۳ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

منبع: ایرنا

336979