اخبار منتخب استان‌ها

معاون رئیس جمهور در سفر به همدان مطرح کرد:

بهره برداری از بیمارستان اکباتان همدان تا سال 1400

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تا پایان کار دولت دوازدهم از بیمارستان اکباتان همدان بهره برداری می شود گفت: چون این بیمارستان نیازهای استان همدان و غرب کشور را برطرف می‌کند، باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی:

مرجع تصمیم گیری بازگشایی مدارس با ستاد ملی مبارزه با کروناست

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نحوه بازگشایی و فعالیت مدارس از 15 شهریورماه گفت: مرجع تصمیم گیری در این خصوص ستاد مبارزه با کروناست که باید ورود جدی در این زمینه داشته باشد.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

تولید 2550 تن کلم پیچ در مرودشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: برداشت کلم پیچ از 30 هکتار از مزارع این شهرستان آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت بیش از 2550 تن کلم پیچ تولید شود.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت؛

رونمایی از پوستر گرامیداشت هفته تعاون در استان کرمانشاه

طی مراسمی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه و رییس ستاد گرامیداشت هفته تعاون در استان کرمانشاه از پوستر بزرگداشت هفته تعاون در استان رونمایی شد.
رئیس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس با اشاره به اعلام تعلیق ۳۰۰ کارت بازرگانی در استان، گفت: تاکنون ٨٠ کارت تعلیق شده و احتمال دارد تا پایان شهریور تنها ١٠ کارت تعلیق نشود.
نائب رئیس اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه بانک مرکزی در حال نابودی صادرات کشور است و همین میزان صادرات ارزی هم تا ماههای آینده کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: مناسفانه به راحتی داریم به دشمن اطلاعات می‌دهیم که کجا را ببندید و تحریم کنید!
رئیس اتاق بازرگانی فارس تاکید کرد با تداوم روند تعلیق، عدم تمدید و یا صدور کارت بازرگانی، شاهداز دست رفتن مشتریان صادراتی و بازارهای هدف صادرات خواهیم بود.
شهردار همدان با بیان اینکه سایت موزه میدان امام با پنج میلیارد تومان اعتبار احداث ‌شود گفت: شورای شهر همدان با بودجه درخواستی شهرداری برای ساخت این موزه موافقت کرده است.
غار غلیصدر بزرگترینغار آبی جهان است و آنچه غار علیصدر را از سایر غارهای آبی جهان متمایز می کند، سهولت استفاده از کانالهای آبی درون غار علیصدر است که به سبب وسعت آن به راحتی می توان در آن طی مسیر کرده و با قایق های معمولی از درون آنها گذشت.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه:

ایجاد یک مرکز نیکو کاری کارآفرینی در کرمانشاه

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: برای سال جاری بیش از ۶۳۰۰ فرصت شغلی با اعتبار ۲۱۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده، که تا امروز ۱۳۵۰ فرصت شغلی با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان در استان اجرا شده است.
امام جمعه موقت کرمانشاه مطرح کرد:

هدف قرار دادن نظام آموزشی توسط دشمن در سند 2030

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در سند ۲۰۳۰ دشمن نظام آموزشی کشور را هدف قرار داده است و با این کار به دنبال استحاله فرهنگی و اعتقادی آینده سازان این انقلاب است.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

خرید حمایتی گوجه فرنگی در مرودشت آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: خرید حمایتی گوجه فرنگی با نرخ کیلویی ده هزار ریال از امروز دوازدهم شهریور در این شهرستان آغاز شده است.
مدیرکل انتقال خون فارس خبر داد

۸۴۰ هزار سی سی خون در فارس اهداء شد

مدیرکل انتقال خون فارس از اهدای ۸۴۰ هزار سی سی خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در راستای برنامه طرح نذر خون خبر داد. از اهدای ۸۴۰ هزار سی سی خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در راستای برنامه طرح نذر خون خبر داد.
معرفی آثار تاریخی خراسان شمالی

آیینه خانه مفخم

خراسان شمالی یکی از استان‌های شمال شرق کشور که درمسیر ترددسالانه میلیون‌ها مسافر و زائر قرار دارد، دارای تفرجگاه‌ها ومناطق زیبایی است، که چشم هر بیننده ای را به سوی خود خیره می کند.
آمار تعداد مبتلایان کرونا در 24 شاعت گذشته در استان کرمانشاه؛

افزایش تعداد مبتلایان بستری به کرونا در استان/ تاکنون 523 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان 10937 نفر بستری و 10213 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.