رئیس سازمان صمت استان زنجان:

فرصت شغلی برای 4300 نفر با صدور جواز تأسیس فراهم شد

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود با راه اندازی 213 طرح صنعتی در زنجان ، برای 4 هزار و 325 نفر اشتغالزایی شود.
تصویر فرصت شغلی برای 4300 نفر با صدور جواز تأسیس فراهم شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، ناصر فغفوری، رئیس سازمان صمت استان زنجان اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام، احیای واحدهای راکد، توسعه واحدهای فعال صنعتی و معدنی، توسعه تجارت و تامین اقلام مصرفی هدف‌گذاری‌های مهم این سازمان در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۷۱ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۸ هزار و ۵۴۰ نفر در استان فراهم شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان یادآور شد: ۲۱۳ مورد از جوازهای تاسیس صادره در شهرستان زنجان، ۵۱ مورد در ابهر، ۳۷ مورد در شهرستان خدابنده و مابقی در سایر شهرستان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود با راه اندازی ۲۱۳ طرح صنعتی در زنجان، برای ۴ هزار و ۳۲۵ نفر اشتغالزایی شود، اضافه کرد: تاکنون در سطح استان ۲ هزار و ۹۳۵ جواز تاسیس صادر شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این واحدها بالغ بر ۶۱۴ هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال است که زمینه اشتغال ۱۰۰ هزار نفر در استان فراهم می‌شود.

منبع: فارس

331355