رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

بیش از 570 هزار نفر در آذربایجان‌غربی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان تاکنون تعداد ۵۷۰ هزار و ۸۴۹ نفر در آذربایجان‌غربی واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.
تصویر بیش از 570 هزار نفر در آذربایجان‌غربی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون از اذربایجان‌غربی، علی احمد آقاپور رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد یک‌هزار و ۴۵۵ نفر بر اثر ابتلا به بیماری سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی با اشاره به رشد فزاینده مبتلایان به کرونا در استان بیان کرد: در شبانه روز گذشته از مجموع بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان تعداد ۶۲۵ نفر مشکوک به کرونا و ۸۲۴ نفر مبتلا به کرونا بستری شدند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته تعداد 13 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان جان خود را از دست دادند یادآورشد: از مجموع بیماران یستری شده در بیمارستان‌های استان تعداد ۲۵۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تعداد ۳۷ نفر به دستگاه ونتیلانتور متصل هستند.

آقاپور با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹ هزار و ۱۹۰ نفر در استان واکسن کرونا دریافت و از ابتدای واکسیناسیون کرونا تاکنون تعداد ۵۷۰ هزار و ۸۴۹ نفر در آذربایجان‌غربی واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

331312