۱۶ ستون حرم مطهر امامین عسگریین( ع) در استان مرکزی ساخته می‌شود

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ۱۶ ستون از ایوان‌های شرقی و غربی حرم مطهر امامین عسگریین ( ع) در شهرستان محلات جریان دارد و قرار است که با تکمیل آن به سامرا ارسال شود.

تصویر ۱۶ ستون حرم مطهر امامین عسگریین( ع) در استان مرکزی ساخته می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، مظفر صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی روز پنجشنبه افزود: مقدمات اجرای این کار فرهنگی در سامرا از سوی هنرمندان استان مرکزی در حال انجام است و بخشی از طرح‌های فرهنگی کاظمین را نیز شیعیان انجام می‌دهند که ساخت صحن‌های مطهر اهل بیت توسط ایرانیان مایه مباهات است.

وی بیان کرد: رسانه ها رکن مهم در عرصه اجتماعی، مسایل فرهنگی، ابعاد مختلف حکومتی و مردم سالاری دینی هستند که نقش بسزایی در مطالبه گری مردم از دولت، ترویج اخلاق و معارف اهل بیت دارند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی عنوان کرد: اصحاب قلم در مقابله با ویروس کرونا همانند مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با این تهدید سلامت قرار دارند و همچنین در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه، نقش‌آفرینی می‌کنند.

صفریان تاکید کرد: دولت سیزدهم باید با کارآمدی در راستای حل مشکلات گام بردارد و می‌طلبد که رسانه‌ها عملکرد و فعالیت‌های این دولت انقلابی را برجسته کنند.
استان مرکزی در بیش از ۲۰۰ طرح باسازی عتبات عالیات، مشارکت فعالانه داشته است.

منبع : روابط‌عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی

331376