احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

قابل پیش‌بینی بود که وقتی مشارکت حداکثری در انتخابات از دستور کار کنار گذاشته شود، امکان تحقق حداقلی از رقابت در انتخابات هم از مردم سلب می‌شود. هدف چه بود؟ یکدست‌سازی حاکمیت.
چهار سال از زمان فیلترینگ تلگرام به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه با هدف قطع دسترسی ایرانیان به تلگرام تهران می‌گذرد. در طول این مدت بارها در خصوص اثرگذاری این کار سؤالاتی مطرح شده است و این سؤال مطرح است که فیلترینگ تلگرام تا چه اندازه مانع از استفاده از آن شده است.
خلوص روز و شب‌های جبهه و رزمندگان دفاع مقدس را به چشم دیده‌اند. در فضای شهید و شهادت بزرگ شده‌اند یا حتی خودشان با دعای کمیل و توسل به دل خط زده‌اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس روز جمعه ساعت ۱۰ در تهران برگزار می‌شود.
در سال‌های پایانی قرن نوزدهم میلادی لُرد اکتون فیلسوف و مورخ نامدار انگلیسی در نامه‌ای به اسقف مندل کرایتون جمله‌ای نوشت که یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین نقل قول‌های سیاسی در طول تاریخ را شکل داد و آن اینکه «قدرت فساد می‌آورد و قدرت مطلق، فساد مطلق به همراه دارد.»
کنعانی‌مقدم گفت: تیم اقتصادی دولت، تیم پرستاره‌ای است اما چون کار تیمی را تا به حال انجام نداده‌اند، اکثرا گل به خودی می‌زنند. کار تیمی و گروهی نیازمند هماهنگی است که این هماهنگی وجود ندارد.
محمد غرضی، فعال سیاسی، گفت: نه استیضاح‌ها قابل توجه است نه درخواست‌ها زیرا بارها دیده‌ایم که یک مطلبی درباره وزیری بیان می‌شود و حتی۴۰ امضا هم جمع‌شده است اما بعدا طرح استیضاح مسکوت می‌ماند.
قنبری این تصمیم را نتیجه اختلافات درون دولت دانست و گفت: الان موقعیت آقای مخبر تقویت شده و دست برتر را خواهد داشت، منتها با تیم اقتصادی قوی و کارکشته‌ای را کنار خود داشته باشد که بتواند تصمیمات مناسب بگیرد و کارشناسان است.
یک منبع آگاه در دفتر محسن رضایی گفت که علت غیبت وی در آخرین جلسه ستاد اقتصادی دولت گذراندن دوران نقاهت بعد از بیماری بود که چند روز پیش به‌خاطر آن در بیمارستان بستری بوده و ادعاهای مطرح شده درباره کناره‌گیری یا برکناری از مسئولیت‌هایش در دولت صحت ندارد.
فائزه هاشمی عضو حزب کارگزاران سازندگی با انتشار یادداشتی از اظهارات موهن خود به پیامبر اسلام(ص) عذرخواهی کرد.

واقعیت این است که مردم، حال و روزشان خوب نیست و گرفتاری‌شان روزبه‌روز بیشتر می‌شود٬ علت این ناخوش‌احوالی ملی هم به بلاتکلیفی برجام و هم به شعارهای توخالی مسئولین ربط دارد.