امیرحسین ثابتی:

رئیس‌جمهور باید کنار مردم باشد

امیرحسین ثابتی در جمع هواداران سعید جلیلی در قزوین گفت: رئیس‌جمهور باید کنار مردم باشد و ما این منش را در شخصیت شهید رئیسی دیدیم که ایشان با مردم صادق بودند و خوی اشرافی‌گری نداشته و دغدغه مردم را داشتند.

تصویر رئیس‌جمهور باید کنار مردم باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرحسین ثابتی شامگاه یکشنبه سوم تیر در جمع حامیان سعید جلیلی در مسجد الغدیر شهر قزوین، اظهار کرد: رئیس جمهور باید امین در بیت‌المال و مسئولیت باشد و رویکرد عدالت‌محور داشته باشد چرا که هر تصمیمی در سطح کشور با شاخصه عدالت سنجیده می‌شود و تصمیمات باید به درد مستضعفین بخورد.

نماینده ستاد سعید جلیلی در ادامه خاطرنشان کرد: ما دولت‌هایی داشتیم که شعار ساخت کشور داشتند اما مسئولیت در قبال مستضعفین را به عهده نمی‌گرفتند و خود مسئولان نیز در شرایط بحرانی در مسافرت بودند.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند مشکلات را می‌شناسیم اما رئیس جمهور باید شناختی فراتر از شناخت معمولی داشته باشد، رئیس جمهور نباید وقت تلف کند، برخی دولت‌ها بودند که بعد از رأی آوردن تازه متوجه مسائل شدند و این امکان نیز وجود داشت که مسئله را درست متوجه نشده باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس‌جمهور باید کنار مردم باشد و ما این منش را در شخصیت شهید رئیسی دیدیم که ایشان با مردم صادق بودند و خوی اشرافی‌گری نداشته و دغدغه مردم را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شأن ریاست جمهوری تصمیم‌گیری صحیح در شرایط بحرانی است چرا که تصمیم رئیس جمهور، کشور را در سطح ملی و منطقه‌ای تحت تأثیر قرار می‌دهد و رئیس دولت باید بتواند تصمیم صحیحی را اتخاذ کند.

به گزارش ایسنا، ثابتی در پایان تصریح کرد: در جایگاه ریاست جمهوری فرصت برای صدها طرح نیست و در فرصت موجود باید به حل مسائل اولویت‌دار اعم از اشتغال، مسکن و معیشت پرداخت.

منبع: ایسنا

693803