توضیحات دختر زاکانی درباره اخلاق پدر

کوچکترین دختر زاکانی گفت: تصویر اشتباهی که برخی مردم نسبت به ایشان دارند، خشمگین بودن و اهل دعواهای سیاسی بودن پدرم است، که اصلا درست نیست.

تصویر توضیحات دختر زاکانی درباره اخلاق پدر

به گزارش سایت خبری پرسون، دختر علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گفت‌وگوی صمیمی شبکه خبر، گفت: پدرم هر جا ببیند که ظلمی به مردم می‌شود یا خلاف واقع‌گویی‌هایی گفته می‌شود، ایشان بر نمی‌تابد.

وی ادامه داد: شجاعت بزرگترین نقطه قوت ایشان است. ایشان اهل مصلحت اندیشی و حساب و کتاب‌های دنیایی نیستند. هر جا ظلمی اتفاق می‌افتد با تمام وجود می‌ایستند و مقابله می‌کنند.

دختر زاکانی گفت: تصویر اشتباهی که برخی مردم نسبت به ایشان دارند، خشمگین بودن ایشان و اهل دعواهای سیاسی بودن، است در صورتی که اینطور نیست. در خانواده و بین دوستان‌شان به شدت شخصیت مهربان، شوخ و رئوف دارد.

وی گفت: پدرم سه دختر دارند که بنده آخرین دختر ایشان هستم. این که گفته شده بود که بنده فرزند شهیدم، هرگز درست نیست. مادرم هم همسر شهید نیستند و مادرم اولین همسر پدرم هستند. مادرم تحصیلات سطح سه حوزه دارند و در کنار نقش مادری، فعالیت اجتماعی و فرهنگی دارند. پدرم ۲۰ سال اجاره نشین بودند. در ابتدای زندگی هم زمان با دوره دانشجویی، مسافرکش هم بودند. برای پدرم در کنار خانواده بودن بهترین تفریح است و بازی با نوه‌هاست. پدربزرگم از دوستان تختی بودند و پدرم هم به کشتی علاقمند است.

دختر زاکانی ادامه داد: پدرم وقت دیدن فیلم و سریال تلویزیون را ندارند اما مسابقات حسن یزدانی و تیلور و کشتی را می‌بینند. پدرم بسیار مهربان، رئوف، صادق، خستگی‌ناپذیر و پر پشتکار هستند.

منبع: ایسنا

693817