احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

علیرغم توهین‌ها و افتراهای متعدد علیه موکل بنده در رسانه‌ها، از آن جهت که این مورد به طور جدی تکمیل کننده نقشه القای اختلاف میان سران قوا بوده و پس از گذشت دو روز هیچ اقدام اصلاحی از سوی حجت‌الاسلام طائب مشاهده نکردیم، در نهایت مجبور به ثبت شکایت شدیم.
یراوند آبراهامیان در کتاب «مردم در سیاست ایران» به نقش جمعیت‌های مردمی در انقلاب مشروطه و سیاست‌های حاکم در دوران پس از مشروطه تا حوالی سال32اشاره کرده است.
حجت‌الاسلام ابوترابی‌ فرد در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

دشمن صهیونیست در محاصره مقاومت اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد گفت: ما امروز بیش از گذشته نیازمند اصلاح ساختاری هستیم و این مسئله بسیار ضروری است.
هر که می‌گوید بدون احیای برجام، اقتصاد ایران قابل کنترل است، یا قصد فریب دارد و یا نقشه‌ای برای شکست دولت کشیده است.
آیت الله جوادی آملی:

ملّت بدون مال ، ملّت ویلچری است

آیت الله جوادی آملی گفت: ایشان اظهار داشتند: اگر ملّتی نتواند ستون فقراتش را حفظ بکند فقیر است؛ یعنی ستون فقرات او شکسته است. اگر این ستون محفوظ نماند و در اثر ربا و مانند آن آسیب ببیند، این ملّت فقیر می‌شود. فقیر به آن ملّتی می‌گویند که ستون فقراتش شکسته است، زیرا عامل قیام که ثروت است آن را از دست داد و از آن بهره صحیح نبرد.
چهل روز از ارتحال عالمی که چهل سال از عُمر خود را صرف خدمات ارزشمند به مردم ایران کرده است و یادگارها و خاطرات بسیاری را از خود بر جای گذاشته است، می‌گذرد.
سعید خسروشاهی فعال رسانه ای نسبت به استدلال وزیر کشاورزی که گفته بود برای اینکه جلو قاچاق آرد بگیریم آن را گرانی کردیم به کنایه به وزیر نفت گفت: بعید نیست که بنزین را هم گران کنید.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اعتدالی‌ها گفتمان مشخصی که بتوانند روی آن تاکید کنند، ندارند.
امام جمعه موقت تهران گفت: مردم ایران و کشورهای اسلامی در روز قدس به میدان آمدند و بعد از دو سال کرونا نشان دادند هیچ مسئله‌ای موضوع فلسطین را کمرنگ نمی‌کند و قدس و فلسطین زنده بوده و امت اسلامی حامی فلسطین است.

پس از آنکه خبرگان، قائم مقامی منتظری را اعلام کرد، امام نه تنها مخالفت نکردند، بلکه این عمل را مورد تأیید قرار دادند.
از مجلس گرفته تا دولت ، اغلب رویدادها به صورت امر و باید و نبایدهای آمران غیرکارشناس و کارنابلد به پیش می رود و برنامه و ارزیابی دقیق اقتصادی مشاهده نمی شود..

مصطفی حائری زاده از پیشکسوتان نهضت انقلاب اسلامی پس از طی یک دوره طولانی مدت بیماری دار فانی را وداع گفت.