علی کارگر در شیراز:

شهید ابراهیم رئیسی طراز خدمت را بالا برد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معتقد است، شهید رئیسی، طراز خدمت را بالا برد و تبدیل به الگوی خدمت شد.

تصویر شهید ابراهیم رئیسی طراز خدمت را بالا برد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی کارگر امروز، ۳ تیرماه در همایش روز ملی اصناف که در اتاق اصناف فارس در شیراز برگزار شد، با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ یک سال پر فراز و نشیب برای ایران اسلامی بوده است، گفت: ایران با عملیات وعده صادق توانست نظم منطقه را به کنترل درآورد.

وی با بیان اینکه ایران قبل و بعد از عملیات وعده تفاوت دارد، افزود: این عملیات ابعاد بسیار بزرگی داشت. دیپلماسی و میدان در کنار هم عملیات وعده صادق را ساختند.

کارگر همچنین یاد شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی را گرامی داشت و افزود: با شهادت رئیس جمهور، کشور وارد چهارمین حادثه یا تحول شد. بخشی از تحولات، قابل مدیریت است که خیلی مشکلی ایجاد نکرده و نمی‌کند اما کار اصیل در جریان سیاسی اتفاق افتاد.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند تا فضای سیاسی را به گونه‌ای بچیند که خودش بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد، افزود: در عالم سیاست، میدان رقابت، جریانات سیاسی است و این جریانات سیاسی هستند که میدان رقابت ساختند و این میدان رقابت هم بر اساس دوگانه‌هایی که وجود دارد، ساخته می‌شود.

وی با تصریح اینکه ملت ایران یک میدان ترسیم می‌کنند که هر کسی از دل میدان بیرون بیاید پیروز می‌شود و آن میدان قدرت است، گفت: ملت ایران باید خودش میدان رقابت را مشخص کند. میدان رقابتی که در آن حل مشکل از رشد اقتصادی منفی به رشد اقتصادی ۷ درصدی می‌رسد. این الگوی ارزشمندی است که اگر امروز در تبیین این الگو و انتخاب رئیس جمهور جدید بی‌توجهی کنیم، مدیون هستیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخی از اقدامات شهید جمهور را برشمرد و افزود: دولت شهید رئیسی اقدامات تحولی و زیرساختی انجام داد که هیچ دولتی مشابه آن را انجام نداد.

کارگر با تأکید بر اینکه شهید رئیسی، طراز خدمت را بالا برد و تک بعدی نبود، افزود: شهید رئیسی حتی یک بار نگفت که مقصر مشکلات دولت قبل بوده است بلکه همیشه می‌گفت باید مشکلات حل شود لذا این شهید بزرگوار الگویی برای خدمت شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید رئیسی در حوزه اقتصاد طرح‌های تحولی ایجاد کرد، اگرچه این طرح‌ها نیاز به تکمیل دارد، گفت: هدف اصلی دولت این بود که موانع کسب و کار را بردارند و در این زمینه هم اقداماتی انجام داد.

وی با تصریح اینکه شهید رئیسی در حوزه سیاست خارجی هم الگوی جدیدی را ارائه داد، گفت: دولت شهید رئیسی مرکز مبادله ارز و طلا را ایجاد کرد تا جلوی نوسانات تحمیلی ارز و طلا بگیرد.

منبع: ایسنا

693804