احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

سیاست در دنیای امروز امری سیال است و بر اساس منافع ملی کشورها پیوسته در حال تغییر است. اگر مسوولان مملکت مطلق‌گرایی را در سیاست داخلی و خارجی سرفصل ادبیات ذهنی‌شان کنند خیلی زود، دیر خواهد شد! همان‌طورکه می‌دانید اکثریت جامعه امروز ایران به واسطه فناوری و تکنولوژی از نظر ذهنی و رفتاری دچار تغییر و تبدیل شده‌اند بر همین اساس اگر مسوولان مملکت نحوه مواجهه با چنین جامعه‌ای را بلد نباشند در فرآیند زمان هم مسوولان و هم اکثریت ملت دچار اختلافات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خواهند شد.

فرزندان آنانی که در مصادر امور هستند، اغلب تفاوت رفتاری چشمگیری با پدران خود دارند. برخی دنبال مادیات و زندگی رفته‌اند، اعم از اینکه از راه‌حلال و کوشش خود باشد یا از طریق سوءاستفاده و رانت. اینها ممکن است در گرایش‌های فرهنگی، همچنان نزدیک به مشی پدران باشند.
از مکان های تعیین شده به سوی دانشگاه تهران

راهپیمایی روز قدس برگزار می شود

عضو شورای فرهنگ‌ عمومی استان تهران گفت: در پایان راهپیمایی سخنرانی ، قرائت قطعنامه و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
با همسو شدن نهادهای حاکم در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته، اکنون روشن شده است که آنچه حاکمیتِ اصولگرایان را تهدید می‌کند نه اصلاح‌طلبان، نه معترضان، نه براندازان، نه قدرت‌های خارجی، بلکه بخش مهمی از پایگاه اجتماعی خودِ آنان است.
فعال سیاسی اصولگرا:

رئیسی باید کابینه را تغییر دهد

ناصر ایمانی گفت: سریع‌ ترین اقدامی که رئیسی می‌تواند انجام دهد، تغییراتی قابل توجه در دولت به وجود بیاورد.
شمار محدودی از  افرادی که در بالاترین مراکز سیاست‌گذاری و تصمیم گیری برای فرهنگ و طرح صیانت  و.... نشسته‌اند نسبت قابل ملاحظه‌ای با فرهنگ غنی و شعر و ادبیات معاصر  از نیما تا شفیعی کدکنی دارند.
پیشنهاد می کنیم که جناب رئیس جمهور و تیم اقتصادی شان فعلا از پشت پرده گرانی اینترنت (از جمله افزایش دو برایری اینترنت همراه اول و ایرانسل) شروع کنند تا بعد به کالاهای ریز و درشت دیگر برسیم.
دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب همچون سال‌های گذشته حاوی نکات مهم و راهبردی بوده است که می‌تواند راهگشای آینده باشد؛ اما از قسمت‌های مهم این دیدار می‌توان به سخنان ایشان در خصوص جایگاه دیپلماسی در دولت سیزدهم و ویژگی‌های آن اشاره کرد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: نتیجه مذاکرات وین مثبت، نیمه مثبت و حتی منفی هم باشد مسئولین و کارگزاران باید بی توجه به نتیجه آن مشکلات و معیشت مردم را تدبیر کنند.
فعال سیاسی اصولگرا :

دولت فکری کند مردم ناراضی‌اند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اتفاقاتی که این روزها می افتد واقعا مردم را ناراضی می کند و ما به عنوان اصولگرا نمی توانیم جوابگوی مسائل باشیم،
در جلسه هفتادم دادگاه حمید نوری در کشور سوئد، پیامک تبریک نوروز رئیس‌جمهور سابق که به صورت سامانه‌ای برای تمام شماره تلفن های همراه فعال ایرانی ارسال و در حافظه تلفن همراه نوری هم وجود داشته به عنوان یکی از مستندات وکلای منافقین در این پرونده علیه نوری مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
اگرچه با روی‌کارآمدن رئیسی این باور شکل گرفته بود که ذیل تحقق پروژه یکدست‌سازی قدرت، عملا گسل جریانات سیاسی با دولت جدید یا صفر خواهد شد یا به حداقل ممکن خواهد رسید؛ اما شواهد و قرائن به‌خصوص در روزها و هفته‌های اخیر حکایت از آن دارد که حامیان دیروز دولت سیزدهم و شخص رئیسی در زاویه معناداری با او قرار گرفته‌اند.