اصفهان

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای استان اصفهان اظهار داشت: به‌تازگی گزارش‌های متعددی در زمینه تماس‌های تلفنی تبلیغاتی و بازاریابی مرتبط با این موضوع داشته است که نشان‌دهنده افزایش فعالیت کلاهبرداران در حوزه فروش سیم‌کارت است. به‌علاوه کوچک‌بودن و خرد‌بودن این نوع کلاهبرداری موجب می‌شود هم‌وطنانی که مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند، تمایلی به مراجعه به مبادی قانونی و پیگیری موضوع نداشته باشند.
فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ماموران ایستگاه شماره ۷ آتش نشانی اصفهان از اقدام به خودکشی دختری ۱۸ ساله بر روی پل عابر پیاده میدان لاله جلوگیری کردند.
محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران که از مدت ها قبل به دلیل بیماری ریوی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری شده بود دار فانی را وداع گفت.
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان:

بهمن ماه شاهد بازگشایی دوباره زاینده رود خواهیم بود

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان گفت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی بارش های پاییزی خوبی نداریم و بهمن ماه شاهد بازگشایی دوباره زاینده رود خواهیم بود.
معاون عمرانی استانداری اصفهان:

نباید از صنعت گردشگری ناامید شد

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: نباید از صنعت گردشگری در اصفهان ناامید شد بلکه باید تدابیر لازم در این حوزه در بحران کرونا گرفته شود.
نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران:

آموزش شروع آینده درخشان دانش‌آموزان

ایوو فریسن گفت: ایران جز کشورهایی است که خدمات مثال زدنی را به صورت عادلانه بین مردم کشور خود و مهاجرین ارائه داده که امکانات آموزشی از جمله آنها است و اتباع در ایران از نظر آموزش و تحصیل مشکلی ندارد.
استاندار اصفهان در آیین بهره برداری دبیرستان موقوفه صارمیه:

روز افتتاح یک مدرسه روز رشد، بنا و توسعه علم است

عباس رضایی گفت: این همدلی و همزبانی که در ابعاد مختلف استان و به خصوص در آموزش و پرورش وجود دارد قابل تقدیر و ستایش است امیدوارم در سایه این همدلی و همزبانی بسیاری از مشکلات حل شود.
با پیشنهاد مدیران و مسئولان باشگاه سپاهان نوین و موافقت هیأت مدیره این باشگاه، اعضای جدید کادر فنی تیم فوتبال سپاهان نوین در فصل ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ مشخص شدند.
رئیس اداره استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

خانه المپیاد شروع به کار کرد

رئیس اداره استعدادهای درخشان و پژوهشگران جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با هماهنگی صورت گرفته با معاونت آموزش متوسطه کلاس‌هایی تحت عنوان خانه المپیاد شکل گرفت و ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی در آن ثبت نام کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: گفت: در روز 13 آبان دانش‌آموزان به مستضعفین جهان نشان دادند که چگونه میشود مقابل مستکبران جهان ایستاد و برابر زورگویی آن‌ها سر فرود نیاورد.
یادداشت/ با نگاهی به خریدهای تیم فوتبال ذوب‌آهن نمی‌توان به نتیجه گرفتن این تیم در لیگ بیستم فوتبال ایران امیدوار بود اما شاید یک معجزه بتواند شرایط سبزپوشان اصفهانی را تغییر دهد.
یادداشت/آنچه طی سالیان اخیر سبب افت و عقب ماندگی فوتبال کشور شده، به طور مستقیم یا غیرمستقیم ریشه در ضعف و ناکارآمدی مدیرانی داشته که فوتبالی نبوده و از جاهای دیگری به این عرصه ورود کرده اند. افرادی که بعضا با اصول اولیه مدیریت بیگانه بوده و هیچ گاه نیز سعی نکرده اند در این زمینه تحصیلات آکادمیک داشته و حتی از اهالی فوتبال و پیشکسوتان باتجربه در کنار خود استفاده کنند.
در آیین افتتاح سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان:

پرواز پروانه‌های جشنواره در فضای مجازی

در حالیکه پروانه های جشنواره سی و سوم در فضای مجازی به پرواز درآمدند، آیین افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در فضای باز یکی از فرهنگسراهای منطقه 13 شهرداری اصفهان، بدون حضور مخاطبان اصلی خود اما با اجرای نمایش ها و سرودهایی خاطره انگیز برگزار شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان:

رصدخانه شهری اصفهان به شبکه رصدخانه های شهری می پیوندد

علیرضا صادقیان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: رصدخانه شهری اصفهان به عنوان زیرمجموعه ای ازرصد خانه شهری جهانی وابسته به سازمان ملل و برای تحلیل داده های شهری در همه حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی راه اندازی می شود.