حریق گسترده در کارگاه حلاجی الیاف آران‌ و بیدگل مهار شد+فیلم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران‌وبیدگل گفت: آتش‌سوزی گسترده در کارگاه حلاجی الیاف واقع جاده قدیم آران و بیدگل، میدان علم و صنعت مهار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ عباس عصار پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل اظهار داشت: ساعت ۵:۵۰ صبح امروز یکشنبه وقوع یک فقره آتش‌سوزی در کارگاه حلاجی الیاف واقع جاده قدیم آران و بیدگل، میدان علم و صنعت به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد.

وی افزود: باتوجه‌به حساسیت محل قرارگیری کارگاه و مجاورت با سوله‌های هم‌جوار، کلیه تیم‌های عملیاتی از این سازمان به محل مذکور برای اطفا حریق اعزام شدند.

عصار پور خاطرنشان کرد: حجم و گستردگی آتش‌سوزی به‌اندازه‌ای بود که عملیات اطفا حریق حدود ۵ ساعت به طول انجامید و مجبور شدیم برای مهار آن، از سازمان آتش‌نشانی کاشان یک خودروی آب‌رسان کمک بگیریم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل گفت: با تلاش تیم‌های عملیاتی، حریق بدون اینکه به سوله‌های هم‌جوار نفوذ کند، لحظاتی پیش مهار شد، اما تمام اجناس کارگاه در آتش از دست رفت.

وی با بیان اینکه هنوز علت حادثه مشخص نبوده و در دست بررسی است، گفت: تاکنون گزارشاتی مبنی بر مصدومیت از این آتش‌سوزی به دست ما نرسیده است.

منبع: فارس

764673

سازمان آگهی های پرسون