دست متصرفان از اراضی ملی اصفهان کوتاه می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان، اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد.
تصویر دست متصرفان از اراضی ملی اصفهان کوتاه می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در چهارماهه ابتدای امسال ۱۴.۶ هکتار اراضی ملی و دولتی استان در ۱۱۵ شهرِ این استان، با هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.

وی افزود: این اراضی به بیت المال با اجرای چهار فقره حکم قطعی قضائی و ۱۷ مورد رفع تصرف فوری بازگشت داده شده است.

قاری‌قرآن ادامه داد: با اجرای این احکام قضائی در مجموع ۷.۶ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی در پهنه استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال برگردانده و نسبت به قلع و قمع و خلع ید آن اقدام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ۷ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان نیز رفع تصرف فوری شده است گفت: علاوه بر این موارد با پیگیری‌های به عمل آمده از ابتدای سال جاری ۲ فقره پرونده قضائی کیفری (جرایم مشهود) برای رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان، اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که در چهار ماهه ابتدای سال جاری برای اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است.

منبع: فارس

764786

سازمان آگهی های پرسون