اصفهان

مهمترین اخبار

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه شش دستگاه اتوبوس گردشگری برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر از خدمات این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اند.
رئیس ستاد دائمی خدمات سفر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: یک پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۴۵۰ واحد پارک خودرو در خیابان نشاط و پارکینگی دیگر در خیابان عبدالرزاق با ظرفیت ۴۵۰ واحد در مهرماه سال گذشته توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از برقراری بیش از ۵۰ هزار تماس امدادخواهی با اورژانس ۱۱۵ و انجام حدود ۸ هزار ماموریت فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان از آغاز طرح امداد سلامت نوروزی خبر داد.
مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم دریاچه باغ فدک به مساحت چهارهزار مترمربع تکمیل شده و اجرای فاز سوم آن به مساحت 18 هزار و 500 مترمربع در آینده منجر به تبدیل این باغ به قطب گردشگری شمال شهر خواهد شد.
مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا سوم فروردین سال جاری، ۷۵ هزار و ۵۷۶ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری وارد شهر شده و ۸۳ هزار و ۹۷۲ مسافر از همین طریق از شهر خارج شده‌اند.
ساعتی پیش جریان آب زاینده‌رود به نصف جهان رسید و انتظار شهروندان و مسافران نوروزی برای جریان آب زاینده‌رود در اصفهان به پایان رسید.
معاون بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: این شرکت برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی سال جاری، شش دستگاه اتوبوس گردشگری که یکی از آن‌ها برقی بوده، برای آن‌ها در نظر گرفته است.
شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز با میانگین ۶۴ AQI وضعیت قابل قبول و در دو ایستگاه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: خروجی سد زاینده‌رود از بامداد جمعه سوم فروردین با هدف توزیع بخشی از حقابه کشاورزی شرق اصفهان افزایش می‌یابد.
تاریخ زندگی حضرت خدیجه علیها السلام اگر در جامعه تبیین شود هم در بحث اقتصاد مقاومتی که چندین سال است مطرح شده مفید است. چون یک زنی با آن ثروت آمده و در یک شرایط بسیار ساده زندگی کرده است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۹۰۴۷ مسافر با ۲۵۸ پرواز از این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند و رشد ۱۶ درصدی در تعداد مسافر نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ داشته‌ایم.