استفاده از اتوبوس و مترو روز اول مهر در اصفهان رایگان است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت طرح دوفوریتی استفاده رایگان از اتوبوس و مترو در روز نخست مهر جاری به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.
تصویر استفاده از اتوبوس و مترو روز اول مهر در اصفهان رایگان است

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در تشریح جلسه علنی صد و چهل و ششم شورا اظهار کرد: باتوجه‌به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری امروز رتبه‌های تک‌رقمی اصفهان در کنکور در جلسه حضور پیدا کردند و به نمایندگی از سایر دانش‌آموزان از این برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: لایحه افزایش سرمایه شهرداری اصفهان در شرکت بین‌المللی لجستیک راه ابریشم نیز امروز بررسی شد که با بررسی مباحث مختلف و طرح در کمیسیون‌های تخصصی به تصویب رسید.

صالحی اظهار کرد: امروز همچنین لایحه مشارکت در توسعه شبکه برق محدوده بازار خورشید و وصل انشعابات برق پروژه با توافق بین شهرداری، شرک برق و سرمایه‌گذار بررسی و به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ارائه لایحه دوفوریتی شهرداری اصفهان به جهت تقویت فرهنگ حمل‌ونقل عمومی و ترویج استفاده از اتوبوس و مترو برای تردد دانش‌آموزان و دانشجویان در آغاز سال تحصیلی با رایگان شدن بهای بلیط مترو و اتوبوس‌رانی دنبال شد. دو فوریت و اصل آن به تصویب همکاران رسید تا یک پیام ترویجی برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی باشد. بعد از طی مراحل قانونی این لایحه با اعلام رسمی اجرایی خواهد شد تا شهروندان در روز اول مهر از مترو و اتوبوس‌رانی اصفهان استفاده کنند.

منبع: شورای شهر

764738

سازمان آگهی های پرسون