چند پروژه ی گازرسانی در اصفهان آماده بهره‌برداری است؟

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت به منظور تحقق شعار سال از سوی شرکت گاز استان اصفهان، بیش از ۱۳۰ پروژه گازرسانی استان اصفهان آماده بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی است.
تصویر چند پروژه ی گازرسانی در اصفهان آماده بهره‌برداری است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به رسالت گازرسانی این شرکت و استفاده همگان از این نعمت خدادادی، اظهار داشت: به همت کارکنان خدوم این شرکت در راستای خدمات گازرسانی، توسعه و نگهداری شبکه‌های گاز و ارتقای سطح رضایت‌مندی مشترکان؛ تعداد ۱۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد ریال در سطح شرکت گاز استان اصفهان بهره‌برداری و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که در این چارچوب ۱۰۵ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، گفت: این طرح‌ها شامل طرح‌های بهینه‌سازی با اعتباری بالغ بر ۶۶۵ میلیارد ریال از جمله ۱۰ آب‌گرم‌کن خورشیدی و ۸ نیروگاه خورشیدی ۱۵ کیلوواتی جمعاً به ظرفیت ۱۲۰ کیلووات و ۱۵۰ واحد موتورخانه بهینه‌سازی شده است.

عسکری ادامه داد: در راستای ارتقای سطح رضایت‌مندی مشترکان نیز ساختمان اداره گاز حبیب‌آباد از توابع شهرستان برخوار با هزینه‌ای بیش از ۵۴ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیر

د.مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال، گازرسانی به ۲ شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال و ۹۹ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی با هزینه‌ای بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود، گفت: ۲۹ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۷۳ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گازرسانی به روستای مغاندر از توابع شهرستان بویین میان‌دشت، بیش از ۲۷ واحد تولیدی، صنعتی، تجاری، عمومی با هزینه‌ای بیش از ۳۳۱ میلیارد ریال و ندامتگاه شهرستان شهرضا نیز با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد ریال اشاره کرد.

عسکری خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که حتی الامکان خدمات دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود و فرصت مناسبی برای امیدبخشی هرچه بیشتر در جامعه فراهم شود و در سال جهش تولید با مشارکت مردم شاهد جهش خوبی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها برای خدمت‌رسانی و ارتقای رضایت‌مندی مردم هستیم.

منبع: فارس

764674

سازمان آگهی های پرسون