امروزه تصادفات، سومین عامل مرگ و میر مردم ایران به شمار می‌آید.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه بخش زیادی از این حوادث منجر به فوت قابل پیشگیری است، گفت متاسفانه امروزه تصادفات، سومین عامل مرگ و میر مردم ایران به شمار می‌آید
تصویر امروزه تصادفات، سومین عامل مرگ و میر مردم ایران به شمار می‌آید.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ محمدعلی صلواتی، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد سهم انسان در بروز تصادفات بسیار بالاتر از سایر عوامل است و ما برای کاهش تصادفات چاره‌ای جز اصلاح فرهنگ و رفتار ترافیکی مردم نداریم.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از این حوادث منجر به فوت قابل پیشگیری است، اضافه کرد: متاسفانه امروزه تصادفات، سومین عامل مرگ و میر مردم ایران به شمار می‌آید.

صلواتی فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را یک چالش جدی عنوان کرد و گفت: بخش زیادی از تصادفات ما ناشی از عدم توجه به جلو است و اخیراً با رشد استفاده از موبایل حین رانندگی این میزان افزایش زیادی داشته است.

معاون حمل و نقل استان اصفهان از راه‌اندازی کمپین سبا (سوگند برای ایمنی) هم پیمان شدن مدیران و مسوولان کشوری و استانی و مردم برای کاهش تصادفات خبر داد و گفت: نخستین همایش یاوران حمل‌ونقل ایمن در راستای کاهش تصادفات رانندگی در نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همایش یاوران حمل و نقل ایمن روز پنج شنبه ۲۹ شهریورماه در ارگ شیخ بهایی نجف آباد از ساعت ۱۸ الی ۲۱ با موضوع ایمنی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

765000

سازمان آگهی های پرسون