اصفهان

شهردار فلورانس در نامه ای به قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان نوشت: متأسفانه سال 2020 زخم های عمیقی برای بسیاری از مردم جهان بر جای گذاشت. عده ای جان خود را از دست دادند و همچنین بحران های اقتصادی و اجتماعی که در پی این پاندمی جهانی رخ داد و تداوم آن هنوز همه ما را در سراسر جهان به چالش کشانده است.
نماینده اصفهان در مجلس خبرگان:

توهین به روحانی مهم‌تر است یا خالق؟

نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای شورای تأمین اصفهان پاسخ دهند که توهین به مخلوق یا توهین به خالق مهم‌تر است که شهردار اصفهان چند سال است از رفتارهای غیرشرعی همچون دوچرخه‌سواری دختران دفاع می‌کند.
عضو هیئت مدیره نظام پزشکی استان اصفهان اعلام کرد:

شورای هماهنگی نظام پزشکی راهی برای دور زدن قانون

عضو هیئت مدیره نظام پزشکی استان اصفهان گفت: تشکیلاتی با عنوان شورای هماهنگی در استانها شکل گرفته و عملا این شورا را به ابزاری برای دور زدن مصوبات هیات مدیره نظام پزشکی مراکز استان و اعمال دخالتهای ناموجه تبدیل  کرده و به جرات می‌توان گفت که تعریف این نوع کاربری برای شورای هماهنگی بارزترین مصداق نقض دموکراسی، منطق و صداقت است.

رئیس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان خبر داد:

کاهش 3 درجه ای دمای هوا در اصفهان

رئیس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت.

سی و نهمین جشنواره فجر اصفهان چگونه بود؟

فیلم هایی با درون­مایه نا امیدی

کارشناس ارشد سینما و بازیگر جوان اصفهان گفت: مضامینی مثل خودکشی یا چشم‌داشت به ناموس دیگری و خیانت که هرسال به آن اشاره ‌شده است امسال هم متاسفانه بیشتر به این مسائل پرداخته‌شده، فیلم‌ها همچنان در جریان امپریالیسم فرهنگی است که از نیمه دوم دهه هفتاد و سالهای اول دهه هشتاد شروع‌شده و تا به امروز هم گریبان ما را گرفته است.

مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: ۹۵۳ زندانی غیر عمد و مالی در استان داریم که بیشترین مبلغ مربوط به مهریه و ۶۰ درصد بدهی های زیر ۵۰ میلیون تومان و بقیه بدهی های کلان و تا ۸۰۰ میلیارد تومان است که در مجموع خیران باید کمک کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

سیستم مدیریتی کنونی مریض است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: پیله بودن یکی از رموز موفقیتم در این سیستم مدیریتی مریض است.
رئیس اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان:

کسب مقام اول علمی کاربردی در مناظره بین داننشگاهی

رئیس اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی اصفهان در مناظره بین دانشگاهی صنعتی، اصفهان و جهاد دانشگاهی مقام اول را به دست آورد.
فیلمی که در سی و نهمین جشنواره فجر به نمایش در آمد؛

مرثیه ای برای آوارگان

یدو فیلمی به کارگردانی مهدی جعفری، نویسندگی مهین عباس‌زاده و مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح محصول سال ۱۳۹۹ است.
نقض حریم بافت تاریخی جوباره و خانه‌های ارزشمند این منطقه همچنان بی‌پاسخ مانده است، مجتمع مسکونی با سه طبقه بدون استعلام از میراث فرهنگی در جوار آثار باستانی‌ترین بافت اصفهان از شهرداری مجوز گرفته و بدون آنکه رسیدگی شود سریع حال پیشروی است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان با بیان اینکه، اگزیم بانک ضامن تاب آوری صنایع کاشان در شرایط دشوار واحدها است، گفت: شناسایی مشتریان، گزینش و تهیه مجموعه کاملی از خدمات و تسهیلات از شاخصه عملکردی ویژه بانک توسعه صادرات در کاشان است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخوار:

پلمپ دو واحد آجرپزی به جرم آلودگی هوا

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برخوار گفت:  از فعالیت ۲ واحد آجر پزی آلوده کننده محیط زیست و هوا در این شهرستان جلوگیری شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تا زمانی که اعتبار فرهنگ و هنر صفر باشد چگونه میتوان انتظار اجرای عدالت فرهنگی را داشت و تا حمایتی از خبرنگاران صورت گیرد نمیتوان انتظار تولید محتوا را داشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان:

آموزش عالی با چالش کیفیت مواجه است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با اعلام اینکه امروز آموزش عالی با چالش کیفیت مواجه است، گفت: برای ارتقا کیفیت آموزش حداقل باید سه مولفه استاد، دانشجو و محتوای آموزشی را در نظر گرفت.
فرماندار اصفهان گفت: دولت تدبیر و امید پیگیر تصدی 30 درصد از پست های مدیریتی توسط بانوان بوده اند که این امر نشان دهنده توجه مسئولان به توانمندی های بانوان در مدیریت کلان جامعه است.