اصفهان

اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری منطقه 9 با همکاری اداره خدمات شهری به برگزاری جشنواره ساخت ربات و سازه‌های کاربردی و تزئینی با ضایعات الکترونیکی اقدام کرده است.
امام زمان قلابی در شهر اصفهان، مردی بود که در آخرین روزهای قبل از انتخابات سوار بر اسب در سطح شهر اصفهان می تاخت و اغتشاش ایجاد کرده بود.
برای انتخابات شورای اسلامی شهر مطرح شد:

بیانیه جامعه ارتباطی و روابط عمومی استان اصفهان

مهارت های ارتباطی و روابط عمومی زندگی از اولین مهارت ها و اصولی هستند که هر فرد در هر شغل و مقامی باید آنها را فرا بگیرد. شیوه‌های صحیح ارتباط باعث شکل‌گیری تفکر مطلوب و اندیشیدن خردمندانه در فرد می شود و لذا فردی که به خوبی این مهارت‌ها را آموخته باشد، می‌داند که تنها رمز سعادت، موفقیت و خوشبختی او بر اساس قانون جذب و ارتعاشات که خداوند برای زندگی و حیات ما به ما هدیه داده است، خدمت به دیگران بر اساس اصل احترام و کرامت است .احترام به معنای مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم بدون هیچ چشمداشت مادی است.
مرضیه رضازاده

قلعه تاریخی چالشتر

قلعه تاریخی چالشتر در منطقه ای به همین نام و در پنج کیلومتری شهرستان شهرکرد واقع شده است؛ این قلعه خانی به همت خدارحم خان در دوره قاجار و در سال ۱۳۲۳ هجری قمری در محلی که در دوران صفویه محل حکمرانی حکمرانان چهارمحالی بوده بنا شده است.

زیلو بافی از هنرهای با ارزشی است نشان از دقت نظر و نگاه ظریف و زیبا پسند ایرانیان دارد. این که خواستگاه زیلو بافی کدام نقطه از ایران به درستی مشخص نیست.

سازمان آگهی های پرسون