اصفهان

رئیس دفتر شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران:

آیین میلاد حضرت مسیح(ع) در اصفهان برگزار نمی‌شود+ فیلم

پرسون/ رئیس دفتر شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: امسال به پاسداشت زحمات و ایثارگری های کادر درمان آیین عمومی گرامیداشت میلاد حضرت مسیح (ع) برگزار نمی‌شود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد؛

ابتلای 295 نفر از کارمندان اورژانس به بیماری کرونا

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بالغ بر 295 نفر از کارمندان اورژانس اصفهان به کرونا مبتلا شدند که معادل 29 و نیم درصد است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

40 درصد کرایه تاکسی باید توسط رانندگان پرداخت شود

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان بالغ بر 40 درصد کرایه تاکسی باید توسط رانندگان پرداخت و 60 درصد را سه مسافر دیگر پرداخت کند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی محور تاریخی دردشت امسال آغاز و به پایان رسید و مرمت بازار نظامیه با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر طرح های میراثی شهرداری در این منطقه بود.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین در شرق استان اصفهان:

شکارچیان پرندگان کمیاب و شکاری دستگیر شدند

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین در شرق استان اصفهان گفت: ۲ شکارچی غیر قانونی پرندگان شکاری و کمیاب در این خطه دستگیر شدند.

نقدی بر عملکرد مدیریت بحران در استان اصفهان؛

باران هوا را شفاف کرد اما موضوع آلودگی را نه!

یادداشت / تعریف بحران و تجربه نبودن متولی برای حل و فصل این موضوع در استان اصفهان، همانند یک عادت بد نهادینه شده است، غبار بحران هایی که نا خودآگاه همه ما را دچار عارضه بی تفاوتی کرده است !
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ۷۰ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی استان اصفهان پایش شد که در طی این روند برای ۴۰ واحد اخطاریه صادر و ۶ واحد با دستور قضایی پلمب شد.
معاون استاندار اصفهان اعلام کرد:

ممنوعیت ترددها در اصفهان از ساعت 18 تا 4 صبح

معاون استاندار اصفهان اعلام کرد: از فردا شب تردد در سطح شهر اصفهان از ساعت 18 تا 4 صبح ممنوع خواهد شد و تا دو روز این ممنوعیت ادامه خواهد داشت.
مجری پروژه منشأیابی و سهم بندی ذرات معلق هوای شهر اصفهان:

علت آلودگی هوای 50 نقطه شهری اصفهان بررسی شد

مجری پروژه منشأیابی و سهم بندی ذرات معلق هوای شهر اصفهان گفت: از میزان آلودگی هوای 50 نقطه شهری اصفهان نمونه برداری شد و نیز منابع تولید کننده آن ها (شامل صنایع مختلف، خودروها و منابع طبیعی) درطول چهار فصل سال مورد بررسی قرار گرفت و آنالیز حدود 60 ترکیب شیمیایی در ذرات با بهره گیری از روشهای استاندارد انجام شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان:

تبعات آلودگی هوا برای آحاد شهروندان نگران‌کننده خواهد بود

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاخص آلودگی هوای امروز اصفهان روی عدد ۱۴۹ قرار دارد و به عبارتی اگر دو واحد به این شاخص اضافه شود، تبعات آلودگی هوا برای آحاد شهروندان نگران‌کننده خواهد بود.