نخستین پارک پویانمایی کشور در اصفهان احداث می‌شود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: طبق قانون برنامه هفتم توسعه موظف هستیم در استان‌های کشور پارک پویانمایی ایجاد کنیم و نخستین پارک پویانمایی کشور در اصفهان احداث خواهد شد.
تصویر نخستین پارک پویانمایی کشور در اصفهان احداث می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در جریان سفر به اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان عنوان کرد: در سفر به اصفهان بازدیدهای خوبی از ظرفیت‌های این استان داشتیم و توافقات بسیار خوبی در راستای توسعه علم و فناوری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اصفهان نه‌تنها در فرهنگ و هنر بلکه در علم و فناوری نیز پیشتاز است افزود: نخست صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه را حمایت خواهیم کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور تشریح کرد: در این راستا سرمایه‌گذاری‌ در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان تقویت خواهد شد.

وی افزود: استان اصفهان دارای چهار خانه خلاق است، با توجه به هنرخیزی مردم اصفهان و با حمایت این معاونت خانه‌های خلاق نیز افزایش خواهند یافت.

تعریف توسعه استان اصفهان در دو راهبرد اساسی

استاندار اصفهان در دیدار با معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: در استان اصفهان باتوجه به ظرفیت‌های قانونی که از گذشته تدبیر شده و با عنایت به ظرفیت‌هایی که در سند آمایش در نظر گرفته شده، توسعه استان را در دو راهبرد اساسی اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد گردشگری و صنایع خلاق تعریف شده است.

مرتضوی افزود: یکی از مقاصد اصلی مأموریت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اصفهان است از این رو اصفهان می‌تواند به عنوان پایگاه علم و فناوری کشور مطرح شود.

منبع: فارس

764599

سازمان آگهی های پرسون