عذرخواهی عضو شورای از مردم همدان به دلیل نیمه تمام ماندن پروژه های شهری



رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان به دلیل عدم اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری از مردم عذرخواهی کرد.
تصویر عذرخواهی عضو شورای از مردم همدان به دلیل نیمه تمام ماندن پروژه های شهری

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی امید عضو شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مالی شورا اظهار کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام از خواسته و مطالبات به حق و منطقی مردم است که باید محقق شود.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود اقتصادی و وضعیت درآمدهای شهرداری، شهرداری باید در اسرع وقت اصلاح بودجه را به شورا ارائه دهد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان اضافه کرد: در اصلاح بودجه بهتر است که پروژه‌های عمرانی که هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته اند به گونه‌ای اصلاح شوند که ردیف بودجه آنها برای پروژه های عمرانی در حال اتمام، منتقل شود.

کاوسی امید خاطرنشان کرد: لازم است در اصلاح بودجه اعتبارات پروژه هایی که هیچ پیشرفتی نداشته اند به پروژه های نیمه تمامی که از دوره چهارم شروع شده و هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده اند اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: سرپرست شهرداری همدان باید تمرکز خود را بر اولویت این پروژه ها قرار دهد تا پروژه های باقی مانده از دوره چهارم شورا از جمله تقاطع غیر همسطح شهید همدانی، پارکینگ آقاجانی بیگ، بازار بزرگ سینا و پل غدیر در مدت زمان باقی مانده از سال ۱۴۰۰ به اتمام رسانده شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: خواسته مردم همدان در بحث اتمام پروژه ها مطالب های به حق و منطقی است.

338947

مطالب مرتبط