سرمایه گذار هتل ایران مطرح کرد؛

هتلی بی نظیر در ۶ طبقه آماده خدمت به مسافران و میهمانان داخلی و خارجی

"هتل ایران" با ظرفیت ۳۰ تخت اقامتی لحظاتی همراه با آرامش را برای اقامت میهمانان و گردشگران در شهر همدان آرزو می کند.
تصویر هتلی بی نظیر در ۶ طبقه آماده خدمت به مسافران و میهمانان داخلی و خارجی

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، هتلداری به معنای وسیع کلمه شامل خدمات مختلف، دائم و مستمر به مسافران برای تامین وسایل رفاهی و آسایش کامل و گذران لحظاتی همراه با آرامش خیال در طول سفر است.

وجود هتل و اماکن اقامتی برای هر شهر با ورود میهمانان داخلی و خارجی یک اصل ضروری است که علاوه بر کسب درآمد، خاطره خوشی را برای میهمانان از آن شهر و فضای هتل به ارمغان دارد.

البته هتلداران علاوه بر مشکلات اقتصادی و نوسانات قیمت در دو سال اخیر با وقوع بیماری کرونا و کاهش مسافرت ها مواجه شده اند. البته مدیران برجسته و هتلداران باید به خوبی بتوانند خود را با شرایط تطبیق دهند و فعالیت‌های اقتصادی خود را به صورت سالانه برنامه ریزی کنند.

امروزه هتلداری فقط سرو غذای مناسب نیست آنچه برای میهمانان یک هتل مهم است تمییز بودن اتاق ها، رفتار مناسب پرسنل یک هتل و مدیریت خوب و قوی است که می تواند منجر به جذب میهمانان و مسافران به یک هتل برای اقامت باشد.

پرویز فاطمی کیا یکی از سرمایه گذاران هتل جدید الاحداث ایران با بیان اینکه هتل ایران رسماً فعالیت خود را از ۱۱ شهریورماه آغاز کرده است می گوید: این هتل با ۲۵۰ مترمربع زمین و دارای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا در ۶ طبقه ساخته شده است.

وی ادامه می دهد: هتل ایران در ۶ طبقه شامل آشپزخانه، سالن سرو صبحانه، لاوی و دارای دو سالن پذیرش میهمان به ظرفیت هر کدام ۱۰۰ و ۱۵۰ نفر است.

سرمایه گذار هتل ایران خاطرنشان می کند: هتل در مجموع دارای ۱۲ اتاق و ۳۰ تخت برای اقامت میهمانان و مسافران است.

فاطمی کیا با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۷ کلنگ این هتل اقامتی زده و با هزینه ۱۱ میلیارد تومان ساخته شد می گوید: از تابستان سال گذشته تا پایان سال ۹۹ کار تجهیز هتل انجام شد و مراسم افتتاحیه به دلیل شرایط کرونا تا امسال در هفته دولت به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه هر سرمایه گذار در قدم نخست در تلاش برای آبرو خریدن برای شهر و زادگاه خود است، بیان‌ می کند: امیدواریم مسئولان استان با همکاری و تعامل با سرمایه گذاران بخش خصوص ما را تشویق کنند تا خادم خوبی برای مردم در امر میهمان نوازی باشیم.

فاطمی کیا با ابراز تاسف از اینکه شهر همدان با وجود ابنیه تاریخی و امکانات گردشگری مظلوم واقع شده است، ادامه می دهد: همدان یکی از بهترین شهرهای ایران و دارای چهار فصل سال و آب و هوای خوبی است که می تواند در جذب مسافر موفق عمل کند.

فاطمی کیا در پایان سخنانش ضمن استقبال از مسافران و میهمانان برای اقامت در هتل ایران در همدان اضافه می کند: دو سوم سرمایه هتل ایران متعلق به جانبازان ۲۵ تا ۷۵ درصد استان همدان است و در این هتل دارای سهام هستند.

336803