زندگینامه و آثار آیت‌الله مدنی چاپ شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان از چاپ زندگینامه و آثار آیت‌الله مدنی در قالب کتاب "سید العلماء الاعلام" خبر داد.
تصویر زندگینامه و آثار آیت‌الله مدنی چاپ شد

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، مجید صفدریان مدیر کل بنیاد شهید همدان گفت: کتاب زندگینامه آیت الله مدنی(ره) همزمان با برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله مدنی در همدان رونمایی می‌شود.

وی به چاپ نشریه «یاد یاران» با محوریت شهید مدنی اشاره کرد و افزود: این نشریه شامل زندگینامه، معرفی آثار و مصاحبه با یاران شهید است که در روز کنگره توزیع خواهد شد.

صفدریان در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری کنگره شهید آیت الله مدنی، تصریح کرد: از آنجایی که بنیاد شهید همدان مسئولیت کمیته آثار ماندگار در کنگره آیت‌الله شهید مدنی را بر عهده دارد، دستگاه‌هایی از جمله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دفتر فنی استانداری، میراث فرهنگی، مدیریت اسناد و کتابخانه غرب کشور و صدا و سیما از زیرمجموعه‌های این کمیته هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: شهید مدنی خدمات بسیار ارزنده‌ای قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همدان داشته است و آثار و برکات این خدمات پس از گذشت ۴۰ سال همچنان باقی و ادامه خواهد داشت.

به گفته وی،آیت الله بیش از ۵۰ اثر از این شهید به جا مانده که صرف‌نظر از خدمات معنوی، مذهبی و انقلابی این عالم مجاهد بوده است.

صفدریان افزود: تأسیس دارالایتام، درمانگاه و مؤسسه قرض‌الحسنه مهدیه، ساخت حمام و حسینیه شهید مدنی در دره مرادبیگ از جمله خدمات این نماینده حضرت امام (ره) در همدان بوده که به‌صورت عام‌المنفعه و برای مردم نیازمند راه‌اندازی شده است.

گفتنی است کنگره بزرگداشت آیت الله مدنی ۲۰ شهریور ماه در همدان برگزار می‌شود.

338205

مطالب مرتبط