اعتراض تعدادی از پرسنل شرکت علیصدر همدان؛

نامشخص بودن زمان بازگشایی غار علیصدر

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان از نامشخص بودن زمان بازگشایی غار علیصدر خبر داد و گفت: کلیه پرسنل این شرکت به بیمه بیکاری معرفی شده اند.
تصویر نامشخص بودن زمان بازگشایی غار علیصدر

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، چند روز گذشته خبر رسید که طبق تصمیم ستاد کرونا غار علیصدر تعطیل است و این تعطیلی احتمالا تا عید نوروز ادامه دارد، در اعتراض به این تصمیم امروز ۱۳ شهریورماه تعدادی از کارکنان مجموعه سیاحتی علیصدر جلوی استانداری همدان تجمع کردند تا اعتراض خود را به گوش مسئولان استان برسانند.

مهرداد نادری فر مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان در این خصوص گفت: تعدادی از کارکنان علیصدر به تعطیلی غار معترض هستند و اعتقاد دارند نباید غار تعطیل شود.

وی افزود: تعدادی از پرسنل زحمتکش شرکت سیاحتی علیصدر نگرانی‌هایی از تعطیل شدن غار دارند که در حال صحبت کردن با آنها و رفع نگرانی‌هایشان هستیم.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: بر اساس طرح جامع هوشمند پیشگیری از کرونا، تفرجگاه‌های آبی سرپوشیده جزء مشاغل گروه ۴ هستند که باید تعطیل باشند بنابراین مصوبه‌ای مبنی بر تعطیلی این فضاها اعلام شده است.

نادری‌فر با بیان اینکه مقدمات لازم برای استفاده پرسنل شرکت سیاحتی علیصدر از بیمه بیکاری فراهم شده است، افزود: کلیه پرسنل اعم از دفتری و کارگری به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: تمامی پرسنل به هر میزان که با شرکت علیصدر قرارداد دارند به بیمه بیکاری معرفی شده و حقوق خود را از این قسمت دریافت می‌کنند مشکلی برای تأمین نیاز مالی ندارند.

نادری‌فر با اشاره به نامشخص بودن زمان بازگشایی مجدد غار علیصدر، اظهار کرد: این موضوع به شرایط و مصوبه ستاد کرونا بستگی دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان در پایان گفت: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر که به تازگی شهردار بهار شده است تا زمانی که گزینه مناسبی پیدا شود مدیر عامل شرکت علیصدر خواهد بود.

337156