رئیس جدید هیئت کشتی شهرستان ملایر منصوب شد

طی مراسمی در شهرستان ملایر تنها شهر المپیکی غرب کشور در استان همدان با حضور تنی چند از مسئولین، پیشکسوتان و قهرمانان کشتی استان همدان و شهرستان رئیس جدید هیئت کشتی این شهرستان منصوب شد.
تصویر رئیس جدید هیئت کشتی شهرستان ملایر منصوب شد

به گزارش سایت خبری پرسون، داریوش صفاری از کشتی‌گیران اسبق این شهرستان با پیشنهاد اداره ورزش و جوانان ملایر و صدور حکمی از سوی حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان بعنوان رئیس جدید این هیئت در شهرستان ملایر منصوب شد.

تا پیش از این مسعود مومنی سکان‌داری کشتی ملایر را به عهده داشت که به‌علت انتقالی شغلی به تهران از سمتش استعفا داد.

در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت کشتی ملایر سپهری‌نیا رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان از عملکرد این اداره در راستای پیشرفت کشتی ملایر گزارشاتی را ارائه داد.

در ادامه افشین رونقی دبیر پیشین هیئت کشتی ملایر گزارش عملکرد هیئت کشتی شهرستان در مدت مسئولیت مومنی را در حضور مسئولین استانی و شهرستانی عرضه کرد.

حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان ضمن تقدیر از زحمات رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر و مسعود مومنی رئیس هیئت کشتی شهرستان در راستای حرکت مثبت این ورزش در شهر المپیکی غرب کشور افزود: ملایر همیشه برای استان افتخار آفرین بوده است، محمد نظری و سعید گودرزی و دیگر پیشکسوتان با کسب دو مدال نقره المپیک مسعود مصطفی جوکار و صادق گودرزی کار دشوار، ارزشمند و ماندگاری را رقم زدند.

رئیس هیئت کشتی استان همدان در حضور دوتن از اعضای شورای اسلامی شهر ملایر با اشاره به حمایت از ورزش مدال آور و افتخار آفرین کشتی گفت: کشتی همیشه در المپیک جور همه رشته های بی مدال را کشیده است و درهمین المپیک توکیو ۶۰ درصد مدال‌ها را کسب کرد اما آیا ۶۰ درصد بودجه برای کشتی بود؟ خیر، شاهد بودم علیرضا دبیر با چه مشقت و سختی‌هایی تیم را عازم مسابقات مختلف می‌کرد، کار سخت است و از اعضای محترم شورای شهر ملایر عاجزانه خواهش می‌کنم کشتی ملایر را حمایت کنند.

بعد از صحبت‌های سکان‌دار کشتی استان چهاردولی عضو شورای شهر ملایر با تحسین تعصب و دلسوزی یاری گفت: همیشه ورزش ملایر برای کشور افتخار آفرین بوده است و کشتی گل سرسبد ورزش بوده است و قطعا از این پس بیش از پیش حمایت می‌کنیم و از رئیس جدید هیئت کشتی ملایر نیز دعوت می‌کنم با کارشناسان و اعضای هیئت در صحن شورای ملایر و کمیسیون فرهنگی ورزشی حضور داشته باشند تا مراتب حمایت از کشتی را در دستور کار قرار بدهیم.

عضو شورای شهر ملایر در جواب درخواست یاری رئیس هیئت کشتی استان در راستای استخدام و تجلیل قهرمانان گفت: قطعا این مورد را در جلسات شورای ملایر مورد پی‌گیری جدی قرار خواهیم داد و جلال لطیفی مربی تیم ملی نوجوانان از قسمت آتش‌نشانی شهرداری ملایر به قسمت فرهنگی ورزشی شهرداری انتقال داده خواهد شد تا بهترین شکل ممکن به کشتی ملایر خدمت کند.
مصطفی ساجدی

338089