مرکزی

درگفت وگوی اختصاصی پرسون با خواهران قهرمان جهان مطرح شد؛

از اراک تا گرجستان با کاراته کار ۱۳ساله

زهرا سادات حیدری ۱۳ ساله و فاطمه سادات ۹ ساله هر دو دارای کمربند مشکی و دان یک کاراته هستند که در مسابقات کاراته جهانی نوجوانان و نونهالان گرجستان که بصورت مجازی برگزار شد هر دو مقام اول را کسب کردند .
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

مردم ۲۱۷ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: مردم نیک‌اندیش این استان در جشن نیکوکاری امسال ۲۱۷ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال برای دستگیری از نیازمندان کمک کردند.

احمدی

بوی عید

این روزها با وجود درگیری مردم با ویروس کرونا اما بوی عید و عیدی کم کم نمایان میشود.
افتخارآفرینی پتروشیمی در جهت سلامت جامعه؛

ثبت اختراع جدید در پتروشیمی شازند

متخصصین و مخترعین پتروشیمی شازند برای اولین بار در جهان، موفق به ثبت اختراع فرایند تولید پلی پروپیلن گرید رندوم کوپلیمر و محصول آن در تکنولوژی بازل جهت استفاده در ساخت سیلندر سرنگ انسولین و سرنگ سه تکه شدند.


د‍ر سیزدهمین جلسه شورای اداری شهرستان خنداب استان مرکزی؛

امام جمعه جدید شهرستان خنداب منصوب شد

سیزدهمین جلسه شورای اداری شهرستان خنداب به ریاست خزائی پور فرماندار شهرستان خنداب و با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرزائی رئیس دفتر ستاد سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی برگزار شد .
رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: زیرساخت های مناسبی در سرزمین ایرانیان منطقه ویژه اقتصادی شهرستان زرندیه در حال احداث است که می تواند این منطقه را به یکی از کانون های ورزش سوارکاری تبدیل کند.

دلنوشته ای از یک فرزند شهید:

چه عزیز شدم پدر جانم به برکت وجودِ تو

22 اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهداست. شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است؛ شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است.
یک پزشک عمومی با اشاره به سرد شدن تدریجی هوا و بروز سرماخوردگی در میان مردم، گفت: در صورتی که فرد، علائم معمول سرماخوردگی را داشته باشد عموما نیازی به مصرف دارو خصوصا آنتی بیوتیک ها نیست و با استراحت و تغذیه مناسب این بیماری قابل درمان است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خبر داد:

ثبت نام ٧٠ نفر برای انتخابات شوراها تا روز دوم

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: شمار داوطلبان برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان در دومین روز از مهلت قانونی ثبت نام، به ۷۰ نفر رسید.
معاون اقتصادی سپاه قدس و وزیر پیشین نفت با بیان اینکه باید حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم در اولویت باشد، گفت: نگاه سیاسی در حوزه اقتصاد، آفت بزرگ کشور است.

مجتمع مسکونی ۲۶۴ واحدی ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان مرکزی موسوم به سفیر روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهوری و استاندار مرکزی به صورت ویدئوکنفرانس بهره‌برداری شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اراک از مرمت بنای تاریخی امام‌زاده حواخاتون در روستای موت‌آباد با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فعالیت ماینرها( دستگاه های استخراج ارز دیجیتال) با اخذ مجوز لازم از سازمان صمت بلامانع است.