مرکزی

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: زیرساخت های مناسبی در سرزمین ایرانیان منطقه ویژه اقتصادی شهرستان زرندیه در حال احداث است که می تواند این منطقه را به یکی از کانون های ورزش سوارکاری تبدیل کند.

دلنوشته ای از یک فرزند شهید:

چه عزیز شدم پدر جانم به برکت وجودِ تو

22 اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهداست. شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است؛ شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است.
یک پزشک عمومی با اشاره به سرد شدن تدریجی هوا و بروز سرماخوردگی در میان مردم، گفت: در صورتی که فرد، علائم معمول سرماخوردگی را داشته باشد عموما نیازی به مصرف دارو خصوصا آنتی بیوتیک ها نیست و با استراحت و تغذیه مناسب این بیماری قابل درمان است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خبر داد:

ثبت نام ٧٠ نفر برای انتخابات شوراها تا روز دوم

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: شمار داوطلبان برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان در دومین روز از مهلت قانونی ثبت نام، به ۷۰ نفر رسید.
معاون اقتصادی سپاه قدس و وزیر پیشین نفت با بیان اینکه باید حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم در اولویت باشد، گفت: نگاه سیاسی در حوزه اقتصاد، آفت بزرگ کشور است.

مجتمع مسکونی ۲۶۴ واحدی ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران استان مرکزی موسوم به سفیر روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهوری و استاندار مرکزی به صورت ویدئوکنفرانس بهره‌برداری شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اراک از مرمت بنای تاریخی امام‌زاده حواخاتون در روستای موت‌آباد با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فعالیت ماینرها( دستگاه های استخراج ارز دیجیتال) با اخذ مجوز لازم از سازمان صمت بلامانع است.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکری خبر داد:

مراقب افراد کلاهبردار تحت عنوان" پلیس" باشید

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از شهروندان درخواست کرد هنگام مراجعه افراد ناشناس تحت عنوان پلیس و درخواست ورود به منزل برای بازرسی، از این افراد کارت شناسایی بخواهید.
معاون بهره‌برداری شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان گفت: منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان شهرستان زرندیه ظرفیت جذب سرریز کالاهای گمرکی کشور و واگذاری بخشی از سهم فعالیت گمرکی تهران به این شهرستان را دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی:

رسانه ها باید ابزار مطالبه گری مردم شوند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی امروز در نشست هم اندیشی با نخبگان حوزه رسانه در اراک گفت: رسانه ها باید ابزار مطالبه گری مردم شوند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از قتل دختر نوجوان به دست مادرش در شهرستان خمین خبرداد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک:

هشت عطاری در اراک مهر و موم شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هشت عطاری امسال در این شهرستان به علت فروش داروهای سقط جنین، شیمیایی و مخدر، مهر و موم شد.
رشد بی رویه قیمت مسکن طی یک سال گذشته باعث ایجاد نوعی هرج و مرج و رخوت در بازار خرید و فروش مسکن شد و از طرفی نیز ورود دلالان به این آشفته بازار نوعی حباب در معامله ملک و زمین را ایجاد کرد.
به بهانه هفته منابع طبیعی بررسی شد؛

حلقه مفقوده کارشناسان محیط زیست در صنایع

یادداشت/به کار گیری کارشناسان محیط زیست حلقه مفقوده صنایع است که در قانون به ان تاکید شده اما در عمل کوتاهی می شود