معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی:

نذورات مشتاقان امام زمان (عج) کمکی برای نیازمندان است

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: نذورات مشتاقان امام زمان (عج) کمکی برای نیازمندان است و کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی در نیمه شعبان است.

تصویر نذورات مشتاقان امام زمان (عج) کمکی برای نیازمندان است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، شاپور جلالی، با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا، مراسم و آئین های نیمه شعبان را تعطیل کرده است، گفت: از خیران و برگزار کنندگان این آئین‌ها دعوت می شود تا نذورات خود را به نیازمندان هدیه کنند.

وی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا مشکلات بسیاری برای برخی از مردم به وجود آورده و کمک‌های خیران می تواند گره گشای مشکلات این افراد باشد.

جلالی اظهار داشت: کمیته امداد بر اساس وظیفه ذاتی خود آمادگی دارد ضمن دریافت صدقه برای سلامتی امام زمان (عج)، هزینه‌های ایجاد پایگاه، نورافشانی، نذورات و سایر فعالیت‌هایی که در ایام نیمه شعبان در سال‌های گذشته انجام می‌شد و امسال به علت تداوم شیوع ویروس کرونا انجام آنها مقدور نیست را از مردم نیکوکاران، خیران، صاحبان اصناف و متولیان اماکن و هیات‌های مذهبی دریافت و به منظور حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت در اسرع وقت به آنها اهداء نماید.

وی افزود: خیران و مردم نیک اندیش استان مرکزی می توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ و یا کدمهربانی : #۰۸۶*۸۸۷۷* واریز نمایند.

279188

مطالب مرتبط