امام جمعه خمین:

سرمایه‌های سرگردان به منظور تحقق شعار و رونق اقتصادی باید وارد چرخه تولید شود

امام جمعه خمین گفت: سرمایه‌های سرگردان به منظور تحقق شعار سال و تحقق رونق اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری، باید وارد چرخه تولید شود.

تصویر سرمایه‌های سرگردان به منظور تحقق شعار و رونق اقتصادی باید وارد چرخه تولید شود

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی،حجت‌الاسلام سید «علی حسینی‌پور» در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه خمین افزود: تحقق شعار پشتیبانی و مانع زدایی از تولید محدود به دولت نمی‌شود و تمام نهادها و اقشار مردم باید برای این مهم تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می‌شود، اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات و گزینش فرد اصلح اهمیت دارد.

خطیب جمعه خمین گفت: رئیس جمهور سرنوشت یک کشور و شورای شهر سرنوشت یک شهر را مشخص می‌کنند و انتخاب افراد دارای اقتدار ضروری است.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور با تبریک سالروز ولادت امام زمان(عج) افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در جشن نیمه شعبان باید سبب تحکیم حقیقت انتظار را در جامعه شود.

وی اضافه کرد: فرهنگ انتظار باید در جامعه تبیین شود و اقدام کارشناسان مذهبی نسبت به تبیین صحیح موضوع انتظار ضروری است، زیرا شناخت امام زمان (عج) باعث ایجاد جامعه مهدوی به عنوان یک الگوی جهانی می شود.

امام جمعه خمین با بیان اینکه هدف از برپایی نظام اسلامی، حرکت در مسیر مهدویت است، گفت: ماه شعبان بسیار پربرکت و مهم است.

وی با گرامیداشت روز جوان اظهار داشت: کهنسالی ذخیره دوران جوانی است و تربیت صحیح در کودکی زمینه ساز دوران مهم و سرنوشت‌ساز جوانی است.

امام جمعه خمین ۱۲ فروردین را نتیجه تمام ایثارگری ها و مبارزات دوران انقلاب اسلامی است.

شهرستان خمین به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

278945