فرماندار خنداب:

رونق تولید با حمایت هدفمند از سرمایه گذاران محقق تر میشود

فرماندار شهرستان خنداب گفت: رونق تولید و بهبود مناسبات اقتصادی و توسعه‌ای با پشتیبانی و حمایت هدفمند سرمایه گذاران و رفع موانع و مشکلات آنان محقق می‌شود و نیاز است که در سال جاری اهداف عملیاتی در مانع زدایی از امور ترسیم و اجرا شود.

تصویر رونق تولید با حمایت هدفمند از سرمایه گذاران محقق تر میشود

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، حسن خزایی پور روز پنجشنبه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با رهنمون های داهیانه به عنوان دیده بان با تجربه نظام اسلامی هر سال شعاری کار آمد را برای پیشبرد امور ترسیم می‌کنند و همه باید درک موثر مفهوم شعار امسال و تدارک برنامه عملیاتی فضایی را ایجاد کنند تا مانع زدایی و پشتیبانی از تولید در حد یک شعار باقی نماند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: راهکار موثر برای رونق تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی استو نیاز است که حلقه مدیریتی، کارشناسی و مردم در فضای همدلی برنامه‌های کارآمدی را در این خصوص داشته باشند.

فرماندار شهرستان خنداب گفت: نام‌گذاری امسال با شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری فرمان عملیات مهم برای توسعه و آبادانی کشور است و باید با گره‌گشایی و کارگشایی فضای رضایتمندی در کشور بهبود یابد.

خزایی‌پور تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان خنداب موظف هستند که در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و در راستای عملیاتی کردن شعار سال، در مراجعه تولیدکننده‌ها برای رفع مشکلات با اقدام جهادی و انقلابی تا جایی که ممکن است قانون را به نفع آنان تفسیر کرده تا با رفع موانع و پشتیبانی لازمبستر پیشبرد امور هموارتر شود.

خزایی‌پور افزود: شعار امسال چراغی هدایتگر درمسیر رشد و توسعه، تقویت تولید و رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال در جامعه است و رسانه‌ها نیز بایدبا برنامه همخوان با توسعه استان و شهرستان از راهبردهای ترسیمی حمایت کنند.

وی افزود: ترمیم معضلات اقتصادی یک موضوع لازم و جدی است و با توجه به اینکه مرکز بدخواهی دشمنان نیز بر تحریم و تضعیف اقتصاد کشور قرار دارد باید هوشمندانه این مهم را درک کرده و توطئه دشمن را خنثی کرد.

فرماندار شهرستان خنداب ادامه داد: استعلام متراکم غیرضروری و کاغذبازی اداری باید از فرایند تولید حذف شود و دادن مجوز برای کسب و کارها تسهیل شوند تا با تولید کالاهای مرغوببتوان در ادامه روند جهش تولید خودکفا شد.

خرایی‌پور گفت: پیگیری طرح توسعه ۱۰ هکتاری ناحیه صنعتی خنداب، بسترسازی برای ایجاد عملیات اجرایی پست برق ۶۳ کیلو ولت جاورسیان، داربستی کردن باغات انگور و ارایه تسهیلات بانکی، جذب سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای سردخانه، آبمیوه‌گیری، کشمش پاک کنی و یکپارچه کردن اراضی ۶۰۰ هکتاری معروف به دشت عمومی خنداب و پیگیری اجرای طرح آبیاری نوین، پیگیری ایجاد هتل سه ستاره در روستای گوره‌زار از جمله اقداماتی بود که در راستای تحقق جهش تولید انجام شد که این مهم با جدیت در سال جدید نیز دنبال می‌شود.

شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این منطقه حدود ۶۰ هزار نفر زندگی می‌کنند.

278851