مرکزی

فرماندار خنداب خبر داد؛

جولان کرونای انگلیسی در شهرستان خنداب

فرماندار خنداب گفت : سهل‌انگاری و عادی‌نگری و کوتاهی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باعث بحران در هفته‌های آتی میشود.
کلاس مربیگری عملی درجه یک، دو، سه در سبک های آزاد و کنترلی کاراته با حضور اساتید کشوری به میزبانی هیات کاراته استان مرکزی امروز در سالن شهید مسلمی ورزشگاه ۵ مرداد اراک برگزار شد.
آیت‌ الله دری‌نجف‌آبادی:

انتخابات پرشور تجدید میثاق با شهداست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: انتخابات ۱۴۰۰ باید پرشور برگزار شود و این انتخابات منجر به وحدت، انسجام و اقتدار ملی و تجدید میثاق با شهدا و سلیمانی هاست .
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اصل مهم انتخابات حضور حداکثری و حماسی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور حداکثری و حماسی مردم، اصل مهم در انتخابات ۱۴۰۰ است که امید است به بهترین شکل برگزار و دشمنان بار دیگر بیشتر از قبل ناامید شوند.
استاندار مرکزی گفت: تقویت فضای سبز این استان راهبردی اولویت‌دار است و تدابیر لازم به‌منظور درختکاری در طول هفته منابع طبیعی اندیشیده شده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور:

۱۱ هزار امدادگر هلال احمر در طرح نوروزی سراسر کشور مشارکت می کنند

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: در طرح نوروزی قرار است ۱۱ هزار تن از نیروهای امدادی و نجاتگر این جمعیت همگام با سایر ارگان های دست اندرکار مشارکت و ارائه خدمت کنند.
ماینینگ غیرمجاز در استان مرکزی؛

تهدید جدی تامین برق تابستان 1400

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ماینینگ غیرمجاز در استان مرکزی تهدید جدی برای تامین برق تابستان 1400 است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک:

اراک به خودروی نردبان ۶۸ متری نیاز دارد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با بیان اینکه این سازمان در حوادث کوچک همچون گیر کردن انگشتر در دست شهروندان طی مراجعات حضوری خدمات لازم را ارائه کرده، تصریح نمود: آخرین بار که برای این سازمان لباس خریداری شده بود مربوط به سال ۸۶ بوده این در حالی است که عمر مفید این لباسها ۱۰ الی ۱۲ سال است و این لباس ها مستعمل شده و از بین رفته بود و با همکاری شهردار و شورای شهر مبلغی در این راستا اختصاص یافت.
پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر در ایرانشهر به پایان رسید و محسن مسن آبادی قهرمان رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران در سال ۹۹ شد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: با برگزاری انتخابات الکترونیک، اعضای جدید هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مرکزی برای مدت دو سال تعیین شدند.
ایجاد رضایت، خشنودی، نشاط اجتماعی و شادابی شهر همچنین ارتقای کیفیت زیست شهری و بررسی کمیت سطح شاخص های فرهنگی و اجتماعی شهروندان به چگونگی مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهر وابستگی بسیاری دارد.
مونسان در آیین بهره‌‌برداری از هتل کاروانسرای دودهک دلیجان:

حرکت هوشمندانه دولت، استفاده از اقتصاد مردمی در مرمت بناهای تاریخی است

پروژه مجتمع گردشگری کاروانسرای روستای دودهک از توابع شهرستان دلیجان در استان مرکزی با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به بهره‌برداری رسید.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی:

جشنواره فصلی فرهنگی ورزشی در مساجد برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی گفت: جشنواره فصلی فرهنگی ورزشی در مساجد با حضور اعضای کانون برگزار می شود.
شهرداری اراک آستین یاری برای کمک به حوزه فرهنگی را بالا زد؛

جهش درفرهنگ و هنر شهری در سال جاری

همزمان با تغیرات در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری اراک نشست بررسی فعالیت های فرهنگی و هنری شهر اراک میان مدیر کل و اعضای شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با شهرداری اراک برگزار شد.