مرکزی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکری خبر داد:

مراقب افراد کلاهبردار تحت عنوان" پلیس" باشید

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از شهروندان درخواست کرد هنگام مراجعه افراد ناشناس تحت عنوان پلیس و درخواست ورود به منزل برای بازرسی، از این افراد کارت شناسایی بخواهید.
معاون بهره‌برداری شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان گفت: منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان شهرستان زرندیه ظرفیت جذب سرریز کالاهای گمرکی کشور و واگذاری بخشی از سهم فعالیت گمرکی تهران به این شهرستان را دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی:

رسانه ها باید ابزار مطالبه گری مردم شوند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی امروز در نشست هم اندیشی با نخبگان حوزه رسانه در اراک گفت: رسانه ها باید ابزار مطالبه گری مردم شوند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از قتل دختر نوجوان به دست مادرش در شهرستان خمین خبرداد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک:

هشت عطاری در اراک مهر و موم شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هشت عطاری امسال در این شهرستان به علت فروش داروهای سقط جنین، شیمیایی و مخدر، مهر و موم شد.
رشد بی رویه قیمت مسکن طی یک سال گذشته باعث ایجاد نوعی هرج و مرج و رخوت در بازار خرید و فروش مسکن شد و از طرفی نیز ورود دلالان به این آشفته بازار نوعی حباب در معامله ملک و زمین را ایجاد کرد.
به بهانه هفته منابع طبیعی بررسی شد؛

حلقه مفقوده کارشناسان محیط زیست در صنایع

یادداشت/به کار گیری کارشناسان محیط زیست حلقه مفقوده صنایع است که در قانون به ان تاکید شده اما در عمل کوتاهی می شود
فرماندار خنداب خبر داد؛

جولان کرونای انگلیسی در شهرستان خنداب

فرماندار خنداب گفت : سهل‌انگاری و عادی‌نگری و کوتاهی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باعث بحران در هفته‌های آتی میشود.
کلاس مربیگری عملی درجه یک، دو، سه در سبک های آزاد و کنترلی کاراته با حضور اساتید کشوری به میزبانی هیات کاراته استان مرکزی امروز در سالن شهید مسلمی ورزشگاه ۵ مرداد اراک برگزار شد.
آیت‌ الله دری‌نجف‌آبادی:

انتخابات پرشور تجدید میثاق با شهداست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: انتخابات ۱۴۰۰ باید پرشور برگزار شود و این انتخابات منجر به وحدت، انسجام و اقتدار ملی و تجدید میثاق با شهدا و سلیمانی هاست .
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اصل مهم انتخابات حضور حداکثری و حماسی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور حداکثری و حماسی مردم، اصل مهم در انتخابات ۱۴۰۰ است که امید است به بهترین شکل برگزار و دشمنان بار دیگر بیشتر از قبل ناامید شوند.
استاندار مرکزی گفت: تقویت فضای سبز این استان راهبردی اولویت‌دار است و تدابیر لازم به‌منظور درختکاری در طول هفته منابع طبیعی اندیشیده شده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور:

۱۱ هزار امدادگر هلال احمر در طرح نوروزی سراسر کشور مشارکت می کنند

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: در طرح نوروزی قرار است ۱۱ هزار تن از نیروهای امدادی و نجاتگر این جمعیت همگام با سایر ارگان های دست اندرکار مشارکت و ارائه خدمت کنند.
ماینینگ غیرمجاز در استان مرکزی؛

تهدید جدی تامین برق تابستان 1400

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ماینینگ غیرمجاز در استان مرکزی تهدید جدی برای تامین برق تابستان 1400 است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک:

اراک به خودروی نردبان ۶۸ متری نیاز دارد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با بیان اینکه این سازمان در حوادث کوچک همچون گیر کردن انگشتر در دست شهروندان طی مراجعات حضوری خدمات لازم را ارائه کرده، تصریح نمود: آخرین بار که برای این سازمان لباس خریداری شده بود مربوط به سال ۸۶ بوده این در حالی است که عمر مفید این لباسها ۱۰ الی ۱۲ سال است و این لباس ها مستعمل شده و از بین رفته بود و با همکاری شهردار و شورای شهر مبلغی در این راستا اختصاص یافت.