نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

آحاد جامعه و مسئولان باید برای شعار سال بسیج شوند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: آحاد مردم و مسئولان این استان باید برای تحقق شعار سال و توسعه اقتصادی استان و کشور بسیج شوند.

تصویر آحاد جامعه و مسئولان باید برای شعار سال بسیج شوند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز پنجشنبه در کلاس تفسیر قرآن کریم در محل‌ دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، افزود: نامگذاری سال جاری با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی نشان از دغدغه معظم له نسبت به تولید و مسائل اقتصادی کشور دارد و با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از قطب‌های صنعت کشور محسوب‌ می‌شود با در لبیک‌گویی به ندای رهبری نیز پیشتاز باشد.
وی ادامه داد: واحدهای تولیدی واگذار شده، تعطیل و نیمه‌تعطیل استان مرکزی و شهر اراک باید شناسایی و موانع و مشکلات آنها نیز باید از سوی دستگاه‌های مسئول فهرست‌بندی و برای رفع مشکلات اقدامات کارشناسی صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: این استان از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌های بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده و در راستای آبادانی میهن اسلامی گام‌های بلند برداشت.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در تمام بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.
وی اظهار داشت: مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان باید فعال تر از گذشته باشند و با مطالعات کاربردی، خوراک تولیدی واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی را تامین کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود شیوع ویروس کرونا را با تدابیر حکیمانه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آحاد مردم قابل کنترل دانست و افزود: راه مقابله با کرونا تقویت انضباط اجتماعی، تکریم حقوق یکدیگر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در خصوص انتخابات خرداد ماه امسال نیز گفت: آمادگی برای انتخابات باشکوه و با عظمت، امری ضروری است و بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب همه باید ضمن حضور پرشور در این آزمون سیاسی، فرد شایسته و لایق را انتخاب کنند.
مقام معظم رهبری شعار سال ۱۴۰۰را سال « تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها» نامگذاری کردند.

278877