کردستان

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور گفت: در حال حاضر هفت هزار کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه و سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر مسیر ریلی در کشور در حال اجرا است.

یادداشت/ برادر دیگر امیر فهد (محکوم به اعدام)، یعنی سعد نیز جزو منتقدان سیاست‌های آل‌سعود بود که در خارج از کشور او را بوسیله خوراندن مواد مخدر ربودند و با هواپیمای سلطنتی به عربستان آوردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

بافت‌های فرسوده در حاشیه شهرها با کوچکترین زلزله‌ای فرو می‌ریزند

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در حاشیه شهرها به ویژه شهر سنندج شاهد بافت فرسوده با ساختمان‌های بسیار شکننده هستیم که با کوچکترین زلزله‌ای فرو می‌ریزند و تلفات جانی و مالی بسیاری به دنبال دارند.

رئیس هیات جودو استان کردستان گفت: مهم‌ترین دغدغه هیات جودو کردستان، گرانی لباس و نبود تجهیزات و سالن مناسب برای تمرین ورزشکاران و نیز ضعف منابع مالی جهت اجرای برنامه‌های هیات است.
امام جمعه شهرستان مریوان گفت: توسعه همه‌جانبه بازارچه‌های مرزی باید در دستور کار تیم اقتصادی دولت سیزدهم قرار بگیرد تا ان‌شاء الله بخش اعظمی از درآمدی ارزی از طریق همین بازارچه‌های مرزی حاصل شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کشور بازسازی می‌شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: 5 میلیون واحد مسکونی روستایی در کشور وجود دارد، سالانه به ۲۰۰ هزار واحد، تسهیلات ارزان قیمت به منظور بازسازی و مقاوم‌سازی واگذار می‌شود.

رستمی؛ متخصص بیماری‌های عفونی در گفت وگو با پرسون:

زمینه شیوع ویروس جهش یافته «دلتا»/ ورود به پیک پنجم کرونا دور از انتظار نیست

یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: علیرغم هشدار درباره شیوع ویروس جهش یافته کرونا یا همان «دلتا»، بازهم شاهد کاهش شدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم هستیم.

سیاست بین‌الملل در کشورهایی همانند آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی براساس یک مانیفست خاص و ویژه بنیان نهاده شده است و نباید انتظار داشت که جو بایدن دموکرات، در بحث تقابل با جمهوری اسلامی ایران سیاست های کلی و اصلی خود را نسبت به ترامپ جمهوری‌خواه، تغییر دهد البته شاید در ظاهر شاهد برخی از تغییرات باشیم، تغییراتی که هرگز هدف این کشورها را تغییر نخواهد داد.

پلیس استان کردستان پس از هماهنگی با مراجع قضائی، با انتشار تصاویر یک قاتل فراری در سقز از شهروندان خواست که وی را شناسایی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مشترکان استان در سه ماهه اول امسال ۷۵۸ میلیون و ۹۵۴ هزار مترمکعب گاز مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال سه درصد کاهش داشت.
یادداشت/ فارغ از نیت و قصد آمریکایی ها از عملیات دیشب، باید گفت این اقدام دهن‌کجی آشکاری به حاکمیت ملی و قانون عراق بود زیرا اولا حشدالشعبی از نیروهای رسمی و تحت فرمان نخست وزیری بوده و دوم اینکه پارلمان عراق رسما حکم به غیرقانونی بودن و اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور را داده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: زمانی که یک مدیر نالایق در پست حساسی قرار می‌گیرد بازده کار او  می‌شود فساد مالی و دهه‌ها مشکل دیگر، بنابراین شایسته است که در انتصاب هر مدیری ملاک‌های مربوطه لحاظ شود.