فارس

دبیر هیئت کونگ فوی استان فارس اعتقاد دارد که گرفتن مجموعه ورزشی شهید دستغیب از هیئت‌های ورزشی، کاری غیرکارشناسانه و غیرحرفه‌ای بود که تاثیرات بسیار منفی را طی هفت ماه گذشته بر عملکرد این هیئت‌ها گذاشته است.
استاندار فارس بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های ایجاد شده در قانون برنامه و قانون بودجه تاکید کرد و گفت: این ظرفیت ها به ویژه در حوزه اعتبارات ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید متناسب با توسعه یافتگی استان، میران خدمات ارائه شده به جنوب کشور و وسعت و جمعیت استان جذب شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و شصت و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه نسبت به جدی تر شدن خطر کروناویروس در آستانه آغاز فصل سرما هشدار داد و گفت: از مردم استان فارس می خواهیم همچنان از شرکت در هرگونه مراسم و مکان های تجمع خودداری کنند و توصیه ها و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرید.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد:

آغاز طرح اعلام نرخ روزانه رسمی در میدان میوه و تره بار برای اولین بار

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز از آغاز طرح اعلام نرخ روزانه رسمی و فاکتور در میدان میوه و تره بار برای اولین بار خبر داد و گفت : از این پس کمیته نرخ گذاری در میدان میوه و تره بار تعطیل شده و نرخ روزانه میوه و تره بار بر اساس عرضه و تقاضا و به صورت نرخ رسمی اعلام می‌شود .
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کروناخبر داد؛

خیز آرام آمار تعداد کرونایی‌ها در فارس

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به توقف روند نزولی عداد مبتلایان مثبت به بیماری کووید ۱۹ در استان، درصد اشغال تخت‌های عادی کرونایی را ۵۹ و تخت‌های ویژه را ۳۹ درصد اعلام کرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اعلام کرد:

آغاز ۷ هزار برنامه هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فارس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس هفت هزار عنوان برنامه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه‌های مختلف در استان برگزار خواهد شد.
مسئول حوزه علمیه منصوریه شیرازبا تأکید بر اینکه متدینین در اهتمام به قانون در ردیف اول هستند، اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی فقط برای مساجد و اقامه نمازهای جماعت معنا دارد و برای کافی‌شاپ‌ها، مراکز تجاری و تفریحی معنا ندارد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

شبکه یکپارچه تبلیغات شهری ایجاد شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر کمیته رسیدگی به درآمد تبلیغات شهری شهرداری گفت: مدیریت واحد تابلوهای تبلیغاتی شهر یک امر ضرور است که هرچه زودتر باید به آن عینیت بخشید.
کتاب‌های خواندنی به کتابخانه‌های عمومی فارس می‌روند؛

طرح خرید کتاب «محیا» ویژه کتابخانه‌های با منابع کم در فارس کلید خورد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از خرید کتاب برای کتابخانه‌های با منابع پایین تر از میانگین منابع موجود استانی در قالب طرح محیا خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بیش از دو میلیارد ریال با همکاری خیرین در استان کلید خورده است.
فرمانده اسبق آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

دفاع مقدس تصویرگر ایستادگی ملت قهرمان ایران بود

فرمانده اسبق آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفاع مقدس تصویرگر ایستادگی ملت قهرمان ایران بود، گفت: شهادت طلبی رزمندگان اسلام به عنوان عامل موثر معنوی، از امتیازهای دوران دفاع مقدس بود که موجب برهم زدن تمام معادلات جهانی در ابعاد سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی شد.
مدیرکل زندان های فارس از بخش های مختلف کانون اصلاح و تربیت شیراز بازدید و ضمن ملاقات چهره به چهره با مددجویان، مشکلات قضایی و رفاهی آنان را بررسی کرد.
رئیس اداره تولیدات گیاهی مرودشت:

1500 تن کود با استفاده از اپلیکشن مزرعه خریداری شد

رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی ازخرید و توزیع بالغ بر 1500تن کود اوره در سال زراعی ۱۴۰۰_ ۱۳۹۹، به صورت اینترنتی و با استفاده از "اپلیکشن مزرعه برکت"در این شهرستان خبر داد.
نماینده ولی فقیه در فارس لزوم حفظ حیثیت امام جمعه در عرصه سیاسی تاکید و تصریح کرد: همه جریانات و گروه ها سیاسی متوجه این مسئله باشند؛ بنده عضو هیچ حزبی نیستم و بحث بنده در عرصه سیاست، هدایت سیاسی در سطح کلان است، احزاب و گروه ها باید بدانند موضع گیری حزبی و سیاسی خود را نباید به امام جمعه منتسب کنند و باید اجازه دهند امام جمعه و نماینده مقام معظم رهبری در استان، پدر معنوی همه جریانات و گروه ها باشد.
سطح زیر کشت کنجد افزایش یافت؛

بزرگ ترین مزرعه کنجد جنوب کشور در قیروکارزین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین از به گل نشستن بزرگ ترین مزرعه یکپارچه دانه روغنی کنجد در این شهرستان خبر داد و گفت: این مزرعه در یک قطعه ۵۵ هکتاری و در بخش افزر شهرستان قیروکارزین واقع شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان لامرد؛

سرقت و راه بندی در لامرد را تکذیب کرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد شایعات منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با وقوع سرقت و راهبندی در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان را تکذیب کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز :

عضویت شهردار شیراز در شورای سیاستگذاری شهرهای فعال ایران

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: با حکمی که از سوی وزارت ورزش و جوانان و مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور صادر شده است، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز به عنوان عضو شورای سیاستگذاری شهرهای فعال ایران «شفا» منصوب شد.
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) :

شیراز میزبان دو شهید دوران دفاع مقدس می‌شود

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از میزبانی دو شهید دوران دفاع مقدس همزمان با ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: پیکرهای مطهر این شهدا در روز یکشنبه، ۳۰ شهریورماه وارد شیراز خواهد شد.
سازمان آگهی های پرسون