رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز اعلام کرد:

ثبت نام آغاز طرح نشاط معنوی در شیراز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه شیراز گفت: طرح نشاط معنوی در بقعه شاه داعی الله آغاز شد.
تصویر ثبت نام آغاز طرح نشاط معنوی در شیراز

به گرارش پرسون از فارس، حجت الاسلام عمران جمشیدی امروز گفت: در رلستای توانمند سازی مهارت های آموزشی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در قالب ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ثبت نام غنی سازی اوقات فراغت در شیراز در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی با همکاری مراکز اُفق بقاع متبرکه با هدف تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان از جمله برنامه های در دست اجرا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز تصریح کرد: استفاده از ابزارهای روز و روش های جذاب شامل ظرفیت فضای مجازی و ارتباط گیری موثر با کودکان و نوجوانان در بقاع متبرکه شاخص و از جمله حرم مطهر حضرت شاه داعی الی الله شیراز در دستور کار قرار گرفته است و ثبت نام برای دانش آموزان رده سنی ۸ تا ۱۸ سال در رشته های عروسک بافی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش ریاضیات، قرآن و احکام، آموزش خیاطی و نقاشی از اول تیر ماه آغاز و تا چهارم تیر ادامه دارد.

جمشیدی بیان داشت: زمان اجرای این طرح را 60 روز است و کودکان و نوجوانان پس از نام نویسی در هر یک از رشته‌های انتخابی به مدت دو ماه از پنج تیر ماه تا پایان مرداد ماه آموزش ها و مهارت های لازم را فرا می گیرند.
وی محل برگزاری کلاس ها را آستان مقدس بقعه متبرکه شاه داعی الی الله شیراز دانست و افزود: کلاس های آموزشی در هریک از رشته های انتخابی در جوار حرم مطهر حضرت سید نظام الدین محمود(ع)

مشهور به شاه داعی الی الله شیراز برگزار می شود به جز دوره آموزشی خیاطی که با هماهنگی به عمل آمده در یکی از آموزشگاه های سطح شهر اجرا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز بیان داشت: این کلاس ها و دوره ها فرصت خوبی برای مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان، کودکان و نوجوانان دانش آموزان ضمن استفاده مناسب از اوقات فراغت در تابستان می تواند با فعالیت خود در این کلاس های آموزشی آمادگی بیشتری برای مسائل آموزشی در سال آینده داشته باشند.

جمشیدی اضافه کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی دارای اردوی پایان دوره است و فراگیران در پایان مرداد ماه پس از کسب آموزش ها و مهارت های لازم در اردوی یک روزه سراسری و پایان دوره استانی شرکت می کنند.

402044