امام جمعه شیراز اعلام کرد:

حضور دانشگاه در صحنه های اجتماعی ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان فارس و‌ امام جمعه شیراز گفت: حضور دانشگاه در صحنه های اجتماعی ضروری یکی از مواردی که در افرایش ظرفیت های علمی و اجتماعی بسیار تاثیر گذار است.

تصویر حضور دانشگاه در صحنه های اجتماعی ضروری است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس آیت الله لطف الله دژکام به مناسبت سالگرد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)در دیدار با مسئولان و اعضاء خیریه ماندگار بهشت فارس در سخنانی گفت: خدمات از سوی خیران‌ به ویژه موسسان خیریه هر چه بیشتر ارائه شود تاثیر آن در اجتماع نمایان تر می شود چرا که زندگی کردن تنها لذت مالی نیست بلکه رساندن خیر از دیگر مواردی که باید مورد توجه خیراندیشان قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه وضعیت حاکم بر جامعه از نظر اقتصادی و معیشتی نرمال و مطلوب نیست افزود: رسیدن به استقلال، تولید‌، ثروت، توجه به تکنولوژی پیشرفته و نیز صادرات را با چمدان و واردات را با کشتی حمل کردن ما را از رسیدن به اهداف عمرانی و اقتصادی دور می کند.
امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه به عنوان امام جمعه در هیچ یک از جریان های سیاسی متداول نیستم، گفت: در تولید ثروت خیران‌ بدون شعار باید وارد صحنه اقتصادی و تولیدی شوند تابه شعارهای مقام معظم رهبری جامعه عمل به پوشانند.
رئیس هیئت امناء موسسه خیریه ناجیان بهشت استان فارس اعلام کرد: این موسسه از سال 95 به گونه خودجوش ویزیت، عمل جراحی، ارتوپدی، ستون فقرات و قلب به صورت رایگان از سوی خیریه ملی ناجیان ماندگار به نیازمندان ارائه شده است.
جواد کجوری خاطر نشان‌ کرد: اختصاص وام درمانی، فعالیت فرهنگی شامل کمک های مومنانه، زنان بی سرپرست، سرپرست خانواده، اعزام زائران به مشهد‌مقدس، کمک به سیل و زلزله زدگان شیراز از جمله فعالیت های موسسه خیریه ناجیان بهشت است.
کجوری اضافه کرد: از سال 99 موسسه خیریه ناجیان جزء موسسان ملی با هدف کمک های معیشتی، درمانی و خدماتی با کمک‌خیران فعالیت های خیرخواهانه خود را در سراسر ایران همچنان ادامه می دهد.
عضو هیئت امنای خیریه ناجیان ‌بهشت ماندگار در ادامه این مراسم تصریح کرد: بیش از 850 موسسه خیریه سلامت، راه اندازی 40 بیمارستان، کمک هزارو 500 میلیارد تومانی از سوی خیران و احداث 360 درمانگاه از دیگر کمک های بشردوستانه این موسسه خیریه در کشور است.
محمد رضی پیرو ادامه داد: سازمان های مردم نهاد در کشور و خارج از کشور به عنوان بازوان سیستم دولتی و غیر دولتی فعالیت های چمشگیری ارائه کرده است.

400870