فارس

در موج دوم کرونا (از اواخر اردیبهشت تاکنون) بیش از سه هزار مبتلا به کووید 19،در سطح شهرستان جهرم شناسایی شدند. این در حالیست که پیش بینی می شود در پاییز پیش رو، کرونا با موجی سخت تر و سهمگین تر بروز کند.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز خبر داد؛

بهره برداری از 2 پارکینگ طبقاتی در شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز به بهره برداری از پارکینگهای طبقاتی سرای نور و حضرتی خبر داد کرد و افزود: در حال حاضر این دو پروژه مراحل پایانی و تکمیلی خود را طی می کنند و در صدد هستیم پس از انجام برخی عملیات باقی مانده نظیر نصب علائم، تابلوها و تجهیزات مورد نیاز، به زودی به بهره برداری برسند.
مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس:

بازار سرمایه بهترین مکان برای شکوفایی اقتصاد و اشتغال است

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فارس گفت: امروز بهترین مکانی که می تواند به بهبود کسب و کار، ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصاد کمک کند بازار سرمایه و به خصوص بازار بورس اوراق بهادار است.
سرپرست واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان خبر داد؛

برداشت ذرت علوفه از سطح 600 هکتار از اراضی این شهرستان

سرپرست واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان اظهار کرد : برداشت ذرت از سطح 600 هکتار از اراضی زیر کشت ذرت علوفه ای در شهرستان ارسنجان از اواخر مرداد ماه آغاز وتا اوایل آبانماه ادامه دارد.
معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان:

ممنوعیت چیدن بنه تا قبل از 15مهرماه درجنگل های ارسنجان

معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی ارسنجان گفت: مصرف خانوار و فروش بنه از ۱۵ مهرماه به بعد آغاز می گردد و هرگونه برداشت قبل از این تاریخ ممنوع و غیرقانونی است
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت:

برداشت پیازنشایی درمرودشت آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از آغاز برداشت پیازسفید نشایی از150 هکتار از مزارع پیاز در این شهرستان خبر داد.
استاندار فارس گفت: طی سال‌های ۹۲ تا ۹۸ بالغ بر ۲۵۷۸ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در استان فارس به استخدام دستگاه‌های دولتی و خصوصی درآمده‌اند.
مدیر کل بهزیستی استان فارس گفت : باید همه کمک کنیم تا سرپرستان خانوار آسیب دیده از کرونا به حوزه اشتغال و کارآفرینی بازگردند.
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس:

توافق بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی مبنای صلح ندارد

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: توافقنامه رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین مبنای صلح ندارد و عقب نشینی از اهداف ملی و استقلال گونه است
مدیرعامل شرکت گاز فارس با بیان اینکه افزایش کارایی و بهره وری فعالیت های گازرسانی از طریق بکارگیری تکنولوژی نوین یکی از اهداف مهم شرکت گاز استان است،گفت: کمیته GIS گاز فارس از سال ۸۷ تشکیل شده و فعالیت های قابل ملاحظه ای را در دست انجام دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با تاکید بر اینکه قیروکارزین بزرگ ترین قطب تولید خرما در جنوب کشور و استان فارس است، گفت: برداشت خارک، رطب و خرما از اواخر شهریور ماه در این شهرستان آغاز شده است.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با انتقاد از افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت سموم و کود شیمیایی می گوید: با حذف یارانه نهاده‌های کشاورزی و افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت سموم و کود شیمیایی، هزینه‌های تولید به یکباره بالا رفت.
مهارت پخت آش سبزی شیرازی به‌تازگی در فهرست آثار ثبتی ناملموس ملی به ثبت رسید و گرچه در این دوره، ۱۰ میراث دیگر نیز از این استان معرفی شدند، آنچه گوی سبقت را ربود، همین آش سنتی بود که تیتر اخبار را به خود معطوف کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزایش ٢٥٠ درصدی واگذاری زمین و خانه به ایثارگران طی سال‌های اخیر در فارس خبر داد و با بیان اینکه تفاهمنامه امضاء شده به زودی عملیاتی خواهد شد، گفت: با ساخت این ١٠ هزار واحد مسکونی، میزان واگذاری با ١٩ سال گذشته برابری خواهد کرد.
فرماندار شهرستان شیراز تاکید کرد:

لزوم رفع مشکلات و معضلات محدوده بافت تاریخی شیراز

فرماندار شهرستان شیراز ساماندهی و رفع مشکلات و معضلات محدوده بافت تاریخی و فرهنگی این کلانشهر را یک ضرورت دانست و تاکید کرد که تا اجرای طرح‌های تاثیرگذار، این موضوع را دنبال خواهد کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس اعلام کرد:

حمل و نقل جاده ای؛ بیشترین متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس بیشترین گروه متقاضی دریافت این تسهیلات را حمل و نقل جاده‌ای فارس ذکر و همچنین دلیل استقبال نکردن تعدادی از مشاغل و صنوف از این تسهیلات را عدم نیاز آنها برای تامین حقوق و مزایای کارکنان و کارگران اعلام کرد.
معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش فسا خبر داد:

ابتلای سه دانش آموز فسایی به کرونا

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش فسا از ابتلای سه دانش اموز فسایی به بیماری کووید ۱۹ خبر داد و گفت: هر سه مورد ابتلا، خارج از محیط مدرسه اتفاق افتاده است.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران کشور، شهدای مدافع حرم را به مثابه نمادی از انسانیت، جوانمردی و عزت توصیف کرد که آتش فتنه را هزاران کیلومتر آن طرف مرزهای کشور خاموش کردند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خبر داد:

اعمال تخفیف ۱۷ درصدی عوارض در شیراز

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از اعمال از تخفیف ۱۷ درصدی عوارض و صدور پروانه ساختمانی تا ۵ مهر ماه در این کلانشهر خبر داد و گفت: از ششم مهرماه میزان تخفیف در این بخش به ۱۴ درصد کاهش خواهد یافت
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ در دانشگاه هشدار داد زنگ خطر شیوع کروناویروس در استان بار دیگر به صدا در آمده و همه باید هوشیار باشیم.
سازمان آگهی های پرسون