اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فارس

برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فارس اعلام شد.
تصویر اعلام برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: امسال اعزام کاروان و زائر از استان‌ها به حرم مطهر امام (ره) نخواهیم داشت و فقط از شهرستان‌های پیرامون جمعیتی به حرم مطهر اعزام می شوند.

حجت‌ الاسلام محمد رضایی در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در شیراز به وضعیت شیوع ویروس کرونا، به مشکلات احتمالی نبود ادامه مستمر رعایت مسائل بهداشتی اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته به علت شرایط وخیم شیوع ویروس کرونا باید به این نکته که امسال مراسم بهتری برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی برگزار شود توجه کرد.

او با برشمردن محرومیت‌های جامعه از امکانات بدیهی در زمان رژیم سابق، برخورداری عموم مردم و محرومان پس از انقلاب اسلامی از فناوری‌های به روز آن زمان مانند تلفن و جاده که در بیشتر کشور‌ها وجود داشت و مردم ایران از کیفیت مناسب آن محروم شده بودند را یادآور شد.

رضایی بیان کرد: با وجود همه مشکلات نباید در حق انقلاب اسلامی، پیشرفت ها، پروژه ها، زیرساخت‌ها و کار‌های عظیمی که پس از انقلاب اسلامی انجام شد بی انصافی کرد و آن‌ها را نادیده گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: مقام معظم رهبری که جهاد تبیین را عنوان فرمودند یعنی این گونه مسائل برای مردم گفته شود، اما ما نمی‌گوییم و شبکه‌های معاند در حال جهاد تبیین مسائل باطل خودشان هستند که باید این مهم اصلاح شود و ما ضمن سعی برای برطرف کردن مشکلات از بیان دستاورد‌ها غافل نشویم.

رضایی ادامه داد: در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شیراز یک برنامه واحد و جامع خواهیم داشت که زمان و مکان آن تعیین و اعلام می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

398497