فارس

در یک ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور؛

٤ پروژه گردشگری در فارس افتتاح شد

مدیرکل میراث ‌فرهنگی فارس از افتتاح چهار پروژه گردشگری با حضور ریاست‌ محترم جمهوری و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی به‌ صورت ویدئوکنفرانسی خبر داد.
مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 44 هزار بسته معیشتی شامل اقلام آموزشی و بهداشتی به ارزش 21میلیارد تومان بین 105هزار خانوار افراد تحت پوشش استان توزیع شده است.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان مطرح کرد؛

تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی راهبردی برای تحقق جهش تولید

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: شهرستان ارسنجان پتانسیل بالایی در تولید محصول انار در سطح استان فارس دارد و امید است بتوان این محصول، وارد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی گردد.
مدیرنمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس اعلام کرد:

نمازجمعه فردا در٢٠ شهر قرمز کرونایی فارس اقامه نمی‌شود

مدیرنمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس با بیان این‌که به دلیل حاکمیت وضعیت قرمز بیماری کووید ١٩، در برخی شهرستان‌هاای استان، نماز جمعه فردا ٤ مهرماه در ٢٠ شهر فارس اقامه نمی‌شود افزود: احتمال برگزاری نماز جمعه در همه شهرستان‌ها از ١١ مهرماه می باشد.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان خبرداد:

اصلاح و بهسازی باغات زیتون شهرستان ارسنجان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از آغاز عملیات پیوند و اصلاح باغات زیتون با هدف بهسازی باغات و افزایش باروری آنها با بهره‌گیری از اعتبارات اصلاح و احیاء باغات زیتون درشهرستان ارسنجان خبر داد.
امیر دریادار سیاری معاون هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی:

محور جنگ‌های آینده علم و دانش است

معاون هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که باید برای مقابله با تهدیدات آینده آماده شویم و ابزار کار لازم را داشته باشیم، عنوان کرد: اگر بخواهیم استقلال، تمامیت ارضی و امنیت خود را حفظ کنیم باید برای جنگ‌های آینده آماده شویم و بدانیم محور جنگ‌های آینده علم و دانش است.
استاندار فارس خواستار شد:

طرح های خطر پذیری مناطق تهیه شود

استاندار فارس با تأکید بر لزوم بهره گیری از نظرات اساتید و کارشناسان امر در تهیه طرح‌های خطر پذیری خاطر نشان کرد: امسال در مواجه با آتش سوزی های مناطق مختلف، تلاش‌های خوبی انجام شد و خوشبختانه همه بخش‌های انتظامی و اجرایی و مردم هماهنگ و پرتلاش در میدان حضور داشتند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس از فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 99 خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: 29 دانش آموز این استان امسال به مرحله نهایی المپیادهای علمی‌کشور راه یافتند و این درحالی است که سال گذشته تنها 17 دانش آموز استان به این مرحله راه یافته بودند.
رئیس مجمع نمایندگان فارس خبر داد:

قالبیاف به فارس سفر می کند

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به نشست اخیر اعضای این مجمع با رئیس مجلس، با توجه به درخواست نمایندگان از سفر قالیباف به استان خبر داد.
مسئول جهاد کشاورزی خبریز شهرستان ارسنجان:

اراضی ارسنجان زیر کشت ارزن می‌رود

مسئول مرکز جهاد کشاورزی خبریز شهرستان ارسنجان از کشت ارزن در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر شیراز:

تندیس و المان جدید شهید عباس دوران در شیراز ساخته می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به موضوع «ساخت تندیس و المان جدید سرلشگر خلبان شهید عباس دوران» گفت: مقرر شد شهرداری ظرف مدت دو هفته با پیگیری طراحی و ساخت المان، در خصوص جانمایی و نصب المان نیز سه مکان مناسب را به کمیسیون متبوع پیشنهاد دهد.
مدیرکل پزشکی قانونی فارس اعلام کرد:

کاهش ۲۰درصدی غرق شدگی در فارس

مدیرکل پزشکی قانونی فارس گفت: براساس آمار مربوط به اجساد قربانیان ارجاع شده به مراکز پزشکی قانونی استان ، طی ۴ ماه منتهی به پایان تیر امسال، شاهد کاهش ۲۰ درصدی موارد مرگ براثر غرق شدگی بوده‌ایم.
آمار ۲۴ساعت گذشته در استان؛

کرونا جان۷ نفر را دراستان فارس گرفت

آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که با مرگ ۷ هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۹۴۵ نفر رسیده است.
پزشک فوق تخصص بیماری‌های عفونی:

واکسیناسیون عمومی واکسن آنفولانزا موضوعیت ندارد

یک پزشک فوق تخصص بیماری‌های عفونی در شیراز با اشاره به افزایش مراجعه عمومی برای دریافت و تزریق واکسن آنفولانزا در هفته های اخیر، گفت: نیازی به واکسیناسیون عمومی آنفولانزا در شرایط موجود نیست.
سازمان آگهی های پرسون