انتخابات

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان اینکه در قدم اول من اصولگرا هستم، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه باز بماند.

وزیر ارتباطات دولت دوازدهم گفت: همه می‌دانیم که شرایط برای رییس جمهور آینده ایران، سخت و پرچالش است اما تنها چیزی که می‌تواند او را در این مسیر یاری کند مشارکت مردم در نپذیرفتن ایده‌های ضعیف، بدون منطق، خیالی و منسوخ شده است.
کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ابتدا تلاش کردیم تا آقای مخبر به عنوان نامزد در انتخابات حضور پیدا کنند. اما نیامدند، بنابراین نگران شدم تا نماینده‌ای از دولت در انتخابات نماند و خواستم تا نماینده گفتمان ایشان باشم.
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رییس دولت باید بگوید در برنامه هفتم بگوید چه چیزی روی زمین و سفره مردم دارد و وضعیت زیرساخت و پیشرفت و تولید چه می‌شود و چه آثاری در سفره مردم دارد.
سخنگوی حزب اعتدال گفت: در دیداری که اعضای حزب اعتدال با آقای پزشکیان برقرار کردند، مقرر شد تا کلیه ظرفیت های بالقوه حزب در جهت پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در کارزار انتخابات به کار گرفته شود.
رئیس‌جمهور باید شجاعت اتخاذ تصمیم‌های سخت را داشته باشد و اجازه ندهد ملاحظات سیاسی و دیگر ملاحظات غیراقتصادی، دولت را به انفعال بکشاند و تداوم وضع موجود به راهکار مسلط تبدیل شود. رئیس‌جمهور باید بتواند از یکسو با مردم صحبت کند و ضرورت اصلاحات اقتصادی را توجیه کند و از سوی دیگر دیگر بخش‌های حاکمیت را به انجام چنین اصلاحاتی متقاعد سازد.
مردم نه تنها نقد علمی و کارآمد از تجربه‌های گذشته از سوی نامزدهای انتخاباتی را می‌خواهند بلکه آینده‌نگری براساس ترمیم کاستی‌های گذشته و «شرایط سنجی» همراه با ارائه برنامه‌های اجرایی برای حل مشکلات جامعه و ارائه برنامه‌ها را می‌طلبند.
نامزد انتخابات اگر خود اهل تشخیص مستقل و جمع‌بندی و درایت نباشد، قطعا دولت درست اداره نخواهد شد و به آشفتگی ستادی و فرماندهی گرفتار می‌شود؛ چنان که در برخی دولت‌ها به شکل تعارض میان وزارتخانه‌‌های اقتصاد، صمت، کار و رفاه، کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی دیده شد.
دو روز بعد از تایید صلاحیت‌ها جهش اولیه نامزدهایی مثل پزشکیان شروع شد. در مرحله دوم یعنی پیشا مناظره چند اتفاق افتاد. پور‌محمدی توانست با چند اقدام رسانه‌ای و مخالفت با فیلترینگ دیده شود و آماده دیده شدن و ‌ای بسا شگفتی در مناظره‌ها شود.
رقیب ما در این مرحله نامزدهای دیگر نیستند، چون اگر مشارکت در سطح پایین باشد، در درجه اول نامزد موردنظر ما پیروز نمی‌شود، سپس حتی اگر پیروز هم شود فایده چندانی ندارد. نه فقط در این مورد، بلکه در گذشته هم مطلوبیت سیاسی هنگامی حاصل می‌شد که مشارکت بالا باشد. پس کوشش خود را باید در جهت رسیدن به توافق مردم برای شرکت در انتخابات متمرکز کنیم.
سازمان آگهی های پرسون