انتخابات

دوشنبه شب؛ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی در ساختمان شیشه‌ای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک عیدسعید قربان به روسای مجالس کشورهای اسلامی تاکید کرد که تقویت فضای گفتمان سازنده میان مجالس کشورهای اسلامی، نقش موثری در کمک به حل بحران‌های منطقه‌ای دارد.

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اگر عقیده من مبنی بر احترام و سر سپردن به رهبری را قبول ندارید، حق ندارید به من توهین کنید. آزادی به این معنا نیست که به هرکه می‌خواهیم توهین کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز واقعا احساس تکلیف می‌کنم و هیچ چیز دیگری محرّک من نیست، اگر رأی نیاورم، در دل خودم ناراحت نمی‌شوم، شاید برای مردم غصه بخورم.
کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: حکمرانی در سیاست خارجی به معنای تنظیم روابط است و اینکه حداکثر منافع و حداقل هزینه را برای کشور داشته باشد. همچنین آرمان گرایی واقع بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای سیاست خارجی است.
مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی از پیشنهاد تاسیس سازمان ملی هوش مصنوعی استقبال و از پیشنهاددهنده تشکر کرده که مرکزی دقیقاً با همین عنوان پیش از این توسط دولت شهید رئیسی راه‌اندازی شده است.
اولین مناظره شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه (۲۸ خرداد ماه) در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما در حالی برگزار می‌شود که بر اساس آنچه وعده داده شده، با تفاوت‌هایی در محتوا و نحوه اجرا و همچنین زمان پخش، نسبت به دوره‌های قبل همراه خواهد بود.
یوسفی اظهار کرد: تمامی جریانات و افراد صاحب‌نظر و دارای کرسی باید مردم را تشویق به حضور پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت‌شان کنند که ان شاءالله شاهد مشارکت پرشور خواهیم بود؛ پیش‌بینی‌ام مشارکت بیش از ۵۵ تا ۶۰ درصد است.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در «دولت خدمت» می‌خواهیم به شما تکیه کنیم، نه اینکه جای شما بنشینیم. دولت به محصول نهایی زنجیره تولیدکننده نیاز دارد و نباید داخل زنجیره دخالت کند.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: پورمحمدی هم ‎سانسور را تجربه کرد.
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: بازنشر و انتشار نظرسنجی‌ها و یا نظرسازی کاذب که از مجاری غیررسمی انعکاس پیدا می‌کند و مبدا آن مشخص نمی‌باشد، در خصوص انتخابات و یا نامزدهای انتخاباتی و یا انتشار مطالب علیه نامزدها جرم است.
سازمان آگهی های پرسون